سرپرست سازمان توسعه تجارت خبر داد؛

اعلام نتیجه جلسه سران سه قوا درباره ترخیص خودروها از گمرک

سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه بزودی نتیجه جلسه سران سه قوا در مورد ترخیص خودروهای مانده در گمرک اعلام می‌شود، گفت: در صورت موافقت سران قوا، شرایط خاصی برای ترخیص تعیین می‌شود.
کد خبر : ۹۵۴۱۶
محمدرضا مودودی

به گزارش ایبِنا به نقل از فارس، محمدرضا مودودی در مورد ترخیص خودروهای مانده در گمرک، گفت: با توجه به اینکه این خودروها در گمرک در حال متروکه شدن است، طرح ترخیص خودروها، توسط سازمان‌های مربوطه و گمرک جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد شده است.


وی با بیان اینکه دولت با تعیین تکلیف خودروهای مانده در گمرک موافقت کرده است،  افزود: بخشی از این خودروها به صورت قانونی وارد شده است و بخشی دیگر دارای پرونده قضایی است بنابراین باید قوه قضائیه هم در مورد خودروهای مانده در گمرک که دارای پرونده قضایی است، نظر دهد. 


سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه در مجموع مقرر شده تا درباره تمامی خودروهایی که در گمرک مانده تعیین تکلیف شود، بیان داشت: در جلسه سران سه قوه در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود و نتیجه آن در همین هفته اعلام می‌شود. 


مودودی بیان داشت: در صورت موافقت سران سه قوه با ترخیص این خودروها از گمرک احتمالا شرایط خاصی از جمله پرداخت عوارض و حقوق گمرکی برای ترخیص این خودروها تعیین می‌شود.


برچسب ها: خودرو گمرک
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر