رشد ۲۴۰۰ واحدی شاخص بورس در هفته دوم دی ماه

آمار و اطلاعات منتشره از سوی بورس تهران نشان می‌دهد که شاخص بورس در هفته دوم دی ماه با بیش از ۲۴۰۰ واحد افزایش مواجه شده است.
کد خبر : ۹۵۴۷۷
بورس

به گزارش ایبِنا، معاملات تالار شیشه ای در هفته گذشته در حالی به پایان رسید که شاخص کل نسبت به هفته قبل با ۲ درصد افزایش مواجه شد و این متغییر با ۲.۴۵۵ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۶۰.۸۹۹ واحد رسید.


معاملات بازارهای اول و دوم


بر اساس این گزارش، شاخص بازار اول با ۲.۱۵۱ واحد افزایش به ۱۱۸.۶۹۵ واحد رسید و شاخص بازار دوم با ۳.۲۴۱ واحد افزایش عدد ۳۱۹.۷۶۳ واحد را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲ درصد و شاخص بازار دوم  با یک درصد افزایش نسبت به هفته قبل رو به رو شدند.


ارزش کل داد و ستدها


افزون بر این، در ۵ روز کاری هفته گذشته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۳۷.۰۵۶ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته اول دی ماه ۹ درصد افزایش یافته است.


در ضمن تعداد ۱۶.۰۲۲ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۸۳۸ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که ۳۰ درصد افزایش نسبت به هفته اول دی ماه را نشان می دهد.


عملکرد صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله


این درحالی است که  تعداد ۱۵۰ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۵۶۰ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و هرکدام با ۱۵ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.


بازار مشتقه


همچنین در بازار مشتقه در هفته دوم دی ماه، تعداد ۶۹۳ میلیون قرارداد به ارزش ۲۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.


از سویی دیگر در بازار بدهی نیز ۷۰۰ هزار برگه به ارزش ۷۴۲ میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر