شفاف‌سازی صورت‌های مالی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال صورت‌های مالی خود را شفاف کرد.
کد خبر : ۹۵۵۲۴
بانک پاسارگاد

به گزارش ایبِنا، بانک پاسارگاد در این شفاف سازی اعلام کرد ، در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ شهریور ماه ۹۷ (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۱۹۶ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۸ درصد جمع درآمدهای مشاع است.


بر اساس این گزارش، از سویی دیگر، این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ مبلغ ۹.۸۸۴ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است.


همچنین بانک پاسارگاد در بین بانک های حاضر در بازارسرمایه اعلام کرد که دارایی ها و بدهی های ارزی خود را تا تاریخ ۳۰ آذر۱۳۹۷ با نرخ هر دلار معادل ۵۷ هزار ریال تسعیر ارز داده است.


از سویی دیگر، بانک پاسارگاد در صورت های مالی حسابرسی نشده میان دوره ای ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۷ اعلام کرد: سود انباشته بانک ۴ هزار و ۶۶۵ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال است.


این بانک با سرمایه ۵۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی برای دوره ۹ ماهه سود هرسهم را ۱۹۶ریال اعلام کرده است. سود خالص را نیز ۹ هزار و ۸۸۴ میلیارد و ۳۸۶ ریال منتشر کرد.


«وپاسار» از سوی دیگر در بین بانک های حاضر در بازارسرمایه توانست پیشگام باشد و نرخ تسعیر ارز خود را اعلام کند. این بانک طی گزارشی که در شبکه کدال منتشر شده است اعلام کرده است که دارایی ها و بدهی های ارزی خود را تا تاریخ ۳۰ آذر۱۳۹۷ با نرخ هر دلار ۵۷ هزار ریال محاسبه کرده است.


این بانک دارایی های دلاری خود را در دوره مذکور ۲ میلیارد و ۴۶۰میلیون و ۵۴۷ هزار و ۶۴۱ دلار اعلام کرده است.


از جمله برنامه های با اهمیت «وپاسار» می توان تکمیل پروژه های معدنی میدکو و همچنین تکمیل خط لوله انتقال گاز توسط شرکت گسترش انرژی است.


آخرین وضعیت صورت مالی



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها