فرصت آخر ثبت شماره «شبا» توسط مشمولان سهام عدالت

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌سازی گفت: مشمولان از فرصت به وجود آمده برای ثبت شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود استفاده کنند.
کد خبر : ۹۵۵۷۰
سهام عدالت

به گزارش ایبِنا، داود خانی گفت: با موافقت وزیر اقتصاد و بنا به درخواست سازمان خصوصی سازی، امکان ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت در سامانه سهم عدالت از روی یازدهم دی ماه فراهم آمده است.


معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌سازی افزود: بر این اساس کلیه مشمولانی که تا کنون موفق به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir نشده اند، می توانند نسبت به ورود و ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود در این سامانه اقدام کنند.


وی با اشاره به این که تعداد مشمولانی که تا کنون شماره شبای بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت نکرده اند، حدود ۶.۵ میلیون نفر است تصریح کرد: پس از راستی آزمایی شماره شبای بانکی ثبت شده این دسته از مشمولان، سود عملکرد سال ۹۵ و در مرحله بعد سود عملکرد سال ۹۶ این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی سازی به صورت یکجا به حساب آنان واریز خواهد شد.


معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌سازی گفت: از آنجا که امکان ثبت شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت به صورت محدود فراهم آمده است، بنابراین توصیه می شود مشمولان از فرصت بوجود آمده برای ثبت شبای بانکی خود در این سامانه جهت دریافت سود استفاده کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر