17 دی 1397 - 10:44

بانک شهر، پرچم‌دار بانکداری الکترونیک

رییس شورای اسلامی شهر قزوین، بانک شهر را پرچم دار خدمات بانکداری الکترونیک دانست و گفت: این بانک با ارائه بهترین خدمات بانکی، نقش بسزایی در آرامش خاطر شهروندان ارائه کرده است.
کد خبر : ۹۵۵۷۶
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حکمت الله داودی با بیان این مطلب اظهار کرد: پیشخوان‌های شهرنت این بانک که در سراسر استان قزوین و به عنوان شعبه ای از بانک در ٢٤ ساعت شبانه روز نیازهای بانکی مردم را رفع می کنند نمونه ای از اقدامات نوین این بانک به حساب می آید.


وی خاطر نشان کرد: خود دریافت، خودپرداز، وصول چک، صدور کارت هدیه و افتتاح حساب از جمله ویژگی های پیشخوان های شهرنت بانک شهر است که علاوه بر جلوگیری از هدر رفت وقت مردم، خدمات مورد نیاز آنها را ارائه دهد.


رییس شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: بانک شهر تاکنون فعالیت های بسیاری در توسعه شهری انجام داده است و امیدواریم در سال جاری نیز همکاری های دیگری مابین شهرداری قزوین و این بانک هرچه بهتر ادامه یابد تا گام های مؤثری در راستای اهداف قزوین ۱۴۰۰ برداشته شود.


وی با بیان این که در بسیاری از مواقع، شهرداری ها برای اجرای پروژه های شهری، نقدینگی لازم را در اختیار ندارند و بانک شهر در این زمینه همواره پیشگام بوده است، تصریح کرد: با این اقدامات، شاهد اجرا و اتمام بسیاری از پروژه های شهری راکد و نیمه تمام در سطح شهرها هستیم.


رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه اظهار کرد: بانک شهر در جلب رضایتمندی شهروندان موفق بوده و این مهم تنها با برخورد خوب و ارائه خدمات با کیفیت بالا محقق شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر