18 دی 1397 - 15:39
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

همیاران مهر؛ آغازی بدون پایان

با توجه به گام های موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران برای توانمندسازی نیازمندان و کمک به بهبود وضعیت اقتصادی کشور، اقدام به ارائه طرحی به نام همیاران مهر کرده است.
کد خبر : ۹۵۶۶۸
محسن پدرام

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام اظهارداشت: شاید تا ۴ سال پیش دیدگاه ویژه ای در رابطه با این بانک در جامعه وجود نداشت؛ اما امروز با تلاش های صورت گرفته جایگاه بانک قرض الحسنه مهر ایران به مراتب ارتقاء یافته به نحوی که در تمامی پروژه های اشتغالزایی، کارآفرینی و توانمندسازی مناطق محروم به عنوان پای ثابت فعالیت ها بر آن تکیه می کنند.


وی افزود: امروز نیز به منظور توسعه این موارد طرحی به نام همیاران مهر راه اندازی کرده تا با بهره گیری از نیات خیرخواهانه هموطنان، علاوه بر تقویت نوع دوستی و ساخت آینده با همراهی مردم، در حوزه هایی همچون اشتغال زنان سرپرست خانوار و زندانیان جرائم غیر عمد، توسعه و بازسازی روستاها و مناطق محروم، تأمین معیشت جوانان اقدام کند.


پدرام اضافه کرد: کمک به رشد شاخص های بهداشت، درمان، آموزش و فرهنگ سازیِ خیر ابدی و در گردش برای نیازمندان در کشور از دیگر اهداف طرح همیاران مهر است. رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران مطرح کرد: این طرح منجر به کاهش فاصله ی طبقاتی خواهد شد و این اتفاق سبب کاهش ناهنجاریهای اجتماعی میشود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر