پیش بینی رشد 20 درصدی بیمه آسیا

مدیرعامل بیمه آسیا اعلام کرد که این شرکت بدنبال برنامه ریزی و آینده نگری در راستای مدیریت پورتفوی خودرو است.

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه آسیا، همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیر عامل، مدیران و کارشناسان بیمه آسیا برگزار شد.

مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این همایش با تصریح برخورداری این شرکت از کارشناسان حرفه ای و  متخصص در حوزه خودرو، بر برنامه ریزی و آینده نگری بیمه آسیا در راستای مدیریت پورتفوی خودرو اشاره کرد.

مدیر عامل بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت بالای خدمات پس از فروش در کنار فروش بیمه نامه، گفت: شرکت‌های بیمه صرفا وظیفه فروش بیمه نامه را ندارند.

وی رقابت در صنعت بیمه را جدی توصیف کرد و اظهار داشت: توانگری، قدمت، توان شبکه فروش و گستردگی در کشور از جمله نکات پراهمیت، فنی و کلیدی در انتخاب شرکت بیمه گر است.

ملکان، مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو نیز در این همایش در سخنانی ضمن اشاره به همکاری موفق و  ۱۴ ساله بیمه آسیا و پرشیا خودرو، بیان داشت: مجموعه واحدهایی که به ما خدمات ارائه می دهند، مانند مهره های تسبیح با یکدیگر مرتبط هستند.

مدیرعامل شرکت پرشیا خودرودرادامه افزود: میزان خدمات دهی و خدمات  و زمان ارائه خدمات در رضایت بیمه گذار و افزایش وفاداری مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

بازدید از قسمت های مختلف شرکت پرشیا خودرو و برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر بخش های همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =