بانک «اچ اس بی سی» دفتر مرکزی جدید خود در دوبی را افتتاح کرد

بانک بریتانیایی اچ اس بی سی دفتر مرکزی جدید خود را با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری در امارات متحده عربی افتتاح کرد.
کد خبر : ۹۵۷۴۶
اچ اس بی سی

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از ترید عربیا، بانک اچ اس بی سی به طور رسمی دفتر مرکزی جدید خود را در امارات متحده عربی با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری در شهر دوبی افتتاح کرد.


بر همین اساس، برج اچ اس بی سی در مساحتی به وسعت ۲۳۶ هزار متر مربع قرار گرفته که یکی از مناسبترین ساختمان های جهان تلقی می شود. در برجی که این بانک بریتانیایی قرار دارد، بطور کلی از فناوری هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، فناوری بیومتریک و نوآوری بلاک چین استفاده شده است. دیجیتال شدن بعنوان یک رکن برای رشد کسب و کار بانک اچ اس بی سی در میان مشتریان خرده فروشی و شرکتی است.


همچنین مسئول بخش ترکیه و منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) در بانک اچ اس بی سی گفت: در استراتژی جهانی خود که در ژوئن ۲۰۱۸ میلادی اعلام شد، امارات متحده عربی را بعنوان یکی از ۸ بازار مهم خود که از جمله آنها هنگ کنگ و بریتانیا است، تشیخص دادیم.




اچ اس بی سی از برنامه سرمایه گذاری خود بین سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ میلادی بین ۱۵ تا ۱۷ میلیارد دلار در قسمت های مختلف جهان برای بهره بری بیشتر در رشد کسب و کار با کمک فناوری که یکی از تمرکزهای مهم این بانک است، رونمایی کرد؛ ضمن اینکه سال های اخیر هم ۶ میلیارد دلار برای ارتقاء بهره بری، شتاب زمان تراکنش و ایجاد انعطاف پذیری بیشتر برای مشتریان خود سرمایه گذاری کرده است.
بر پایه این گزارش، بانک اچ اس بی سی یکی از بزرگترین بانک های جهان محسوب می شود و اولین شعبه خود در دوبی را در سال ۱۹۴۶ میلادی تاسیس کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر