22 دی 1397 - 15:35

ظرفیت صدور گواهی سپرده سکه طلا در بانک سامان افزایش یافت

بانک سامان به‌ عنوان بانک عامل پذیرش سکه طلا و صدور گواهی سپرده سکه طلا، با تکمیل ظرفیت اولیه، مجوز پذیرش دو برابری سکه و صدور گواهی را دریافت کرد.
کد خبر : ۹۵۷۹۴
کارت اعتباری بانک سامان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، گواهی سپرده سکه طلا از سال گذشته و با مجوز بورس کالای ایران برای افزایش امنیت در معاملات و جابه‌جایی انواع سکه و ترغیب سرمایه‌گذاران به فعالیت در این زمینه به‌ نام مشتری صادر می‌شود که قابل خرید و فروش در بورس کالا است.


براساس این گزارش، قرار گرفتن گواهی سپرده سکه طلا به‌ عنوان وثیقه برای اخذ تسهیلات از سیستم بانکی، معافیت مالیاتی خرید و فروش این اوراق، انتقال بخشی از معاملات نقدی بازار سکه به گواهی سپرده، از مزایای گواهی سپرده سکه طلا به‌ شمار می‌رود.


این گزارش می‌افزاید: گواهی سپرده سکه طلا برای سکه بهار آزادی طرح امام ضرب سال ۱۳۸۶ با عیار ۹۰۰ در هزار و وزن ۸.۱۳۳ گرم و پس از اصالت‌سنجی و صدور گواهی سپرده صادر می‌شود و مالک گواهی سپرده، در هر زمانی می‌تواند با ارایه آن، سکه طلا خود را دریافت کند.


گفتنی است، شعبه جام‌جم بانک سامان به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک‌وی، نبش کوچه ترکش‌دوز برای این خدمت در نظر گرفته شده و دارندگان سکه یا گواهی سپرده آن می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۴۵ برای تحویل یا دریافت سکه به این شعبه مراجعه کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر