25 دی 1397 - 17:19
رییس کل بانک مرکزی مطرح کرد؛

احیای اعتماد مردم و ثبات بازار پول و ارز؛ دو هدف مهم بانک مرکزی

رییس کل بانک مرکزی گفت: باید همه به دنبال احیای اعتماد مردم به بانک مرکزی و ثبات هرچه بیشتر در بازارهای پول و ارز باشیم.
کد خبر : ۹۵۹۵۵
دکتر همتی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی عصر امروز در دیدار صمیمانه با کارکنان معاونت ارزی بانک مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این حوزه عنوان کرد: در شرایط ویژه فعلی اقتصاد کشور، فعالیت‌های شما عزیزان زیر ذره‌بین است و بسیاری از امور کشور به تلاش‌های شما در حوزه‌هایی مانند نقل و انتقالات ارزی و تأمین نیازهای ارزی واحدهای تولیدی و خدماتی و خصوصا کالاهای اساسی و دارو و نیز مدیریت بازار ارز بستگی دارد؛ لذا ضروری است که با مسئولیت و جدیت هرچه بیشتر به اقدامات خود ادامه دهید.
همتی ضمن اشاره به رضایت ایجاد شده از عملکرد حوزه ارزی بانک اظهار کرد: امیدواریم با فعالیت‌های شما عزیزان روند ثبات در بازار ارز ادامه یابد.  
رییس شورای پول و اعتبار با اشاره به انتظارات بالای مردم و مسئولین از بانک مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر با شرایط حساس و ویژه‌ای روبه‌رو هستیم که مطمئن هستم با اتکال به خداوند و تلاش همکاران این ایام سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.
عالی‌ترین مقام بانک مرکزی با بیان اینکه باید کارکنان فعالیت‌های خود را با توان و با اقتدار هر چه بیشتر برای خدمت به مردم پیش ببرند، عنوان کرد که باید همه به دنبال احیای اعتماد مردم به بانک مرکزی و ثبات هرچه بیشتر در بازارهای پول و ارز باشیم.
دراین دیدار همکاران حوزه ارزی در فضایی صمیمی سوالات و مطالب خود را با رییس کل در میان گذاشتند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر