رشد امسال شاخص بورس به ۷۲ درصد رسید

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۹۹ روز معاملاتی با ۶۹هزار و ۳۰۵واحد افزایش، معادل ۷۲ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۹۶۰۲۶
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۹۹ روز معاملاتی تعداد ۴۲۴میلیارد و ۵۳۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲۹۴هزار و ۱۳۹میلیارد ریال در ۲۵میلیون و ۵۹۱ هزار و ۲۵دفعه در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۹۳میلیارد و ۷۳۲میلیون سهم به ارزش ۷۴۳هزار و ۴۰۷میلیارد ریال در ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار و ۹۵۰نوبت در بازار اول؛ ۱۲۳میلیارد و ۴۸۴میلیون سهم به ارزش ۳۹۶هزار و ۳۱۳میلیارد ریال در ۱۰میلیون و ۹۵۳هزار و ۸۲۲نوبت در بازار دوم؛ ۱۰۹میلیون سهم به ارزش ۱۰۸هزار و ۵میلیارد ریال در ۳۰هزار و ۳۱۹نوبت در بازار بدهی؛ ۲میلیارد و ۷۴۳میلیون سهم به ارزش ۲۰۵میلیارد ریال در ۴ هزار و ۸۵۷نوبت در بازار مشتقه و ۴میلیارد و ۴۶۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۴۶هزار و ۲۰۹میلیارد ریال در ۲۱۱هزار و ۷۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۹۰واحد آغاز کرده است تاکنون با ۶۹هزار و ۳۰۵واحد افزایش معادل ۷۲درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۶۴هزار و ۸۲۹واحد رسیده است.


شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۵۴هزار و ۸۲۴ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۱۸ هزار و ۸۱۰ واحد افزایش مواجه شده‌اند.


برچسب ها: بورس سهام
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر