مدیر عامل بانک جی پی مورگان آمریکا ۳۱ میلیون دلار پاداش گرفت

مدیر عامل غول بانکی آمریکا ۳۱ میلیون دلار بعنوان پاداش سال بمنظور عملکرد قوی این بانک در سال ۲۰۱۸ میلادی دریافت کرد.
کد خبر : ۹۶۰۴۸
مدیر عامل جی پی مورگان

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از راشاتودی، «جمای دیمون» مدیر عامل جی پی مورگان غول بانکی وال استریت در مجموع  ۳۱ میلیون دلار بعنوان پاداش و مزایا در سال ۲۰۱۸ میلادی دریافت کرد. این در حالی است که رکورد دریافت پاداش او به سال ۲۰۰۷ میلادی با رقم ۳۰ میلیون دلار بر می‌گردد.


همچنین پاداش و مزایای او در مقایسه با سال ۲۰۱۷ میلادی به دلیل ثبت رکورد سود، ۵.۱ درصد افزایش نشان می‌دهد. بسته پرداختی مدیر اجرایی جی پی مورگان شامل ۲۴.۵ میلیون سهام، ۱.۵ میلیون دلار حقوق پایه و نیز ۵ میلیون دلار پاداش نقدی می‌شود.


جی پی مورگان اعلام کرد که هیئت مدیره این بانک پاداش دیمون را به دلیل عملکرد قوی این بانک در سال ۲۰۱۸ میلادی تایید کرده است. هفته گذشته جی پی مورگان سود سالانه خود را ۳۲.۵ میلیارد دلار برای سال ۲۰۱۸ میلادی گزارش کرد که بزرگترین رقم در تاریخ بانکداری آمریکا محسوب می شود.


عملکرد بانک جی پی مورگان به دلیل افزایش نرخ بهره و رشد در بخش تجارت کارت اعتباری جهش پیدا کرد. بر پایه این گزارش، «جمای دیمون» یک میلیاردر ۶۲ ساله است که در سال ۲۰۰۵ میلادی سکان مدیریت جی پی مورگان را به دست گرفت و در حال بررسی برنامه های این بانک بمنظور توسعه شبکه شعب در ایالت‌های جدید برای اولین بار در بیش از یک دهه اخیر و ایجاد دفتر مرکزی جدید در منهتن است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر