05 بهمن 1397 - 14:42
همتی اعلام کرد ؛

اخبار جدید برای کسب و کارهای فناوری اطلاعات/ جهش بزرگ در رقابت

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد که در هفته آینده اخباری از کسب و کار های نوپای فناوری اطلاعات خواهم داد که جهشی بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمات رسانی بهتر به مردم خواهد بود.
کد خبر : ۹۶۲۹۰
عبدالناصر همتی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، عبدالناصر همتی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرامی با بیان این مطلب نوشت: در خصوص اقدامات چند ماه اخیر بانک مرکزی، آنچه که بیشتر در رسانه ها انعکاس داشت، اخبار مرتبط با بازار ارز بود. اما در کنار اقدامات اصلاحی در بازار پول و ارز، طرح هایی زیربنایی برای توسعه زیرساخت های بانکی به اجرا درآمده اند که تاثیر آنها بر زندگی مردم و کسب و کارها، علی الخصوص کسب و کارهای نوآورانه (استارت آپ ها)، عمیق و ماندگار خواهد بود.


وی افزود: نگاه راهبردی به فناوری و کاربری درست آن، راه برون رفت از بیشتر مشکلات موجود و برطرف کننده موانع اقتصادی است. به یاری خداوند متعال مجموعه نظام پرداخت در ایام پیش رو تغییرات مثبتی را در حوزه خودکار سازی، دسترسی بهتر، ایمنی بیشتر و معرفی ابزارها و امکانات جدید به خود خواهد دید.


رییس شورای پول و اعتبار ادامه داد: در همین زمینه هفته آینده خبرهای خوبی از این اقدامات، خصوصا از بابت کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، خواهم داد که در کنار دسترسی بهتر و ایمن تر، یک جهش بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها