06 بهمن 1397 - 12:28
در بانک صنعت و معدن روی داد؛

برگزاری جلسه کمیته وصول مطالبات شعب استان مازندران و گلستان

جلسه کمیته وصول مطالبات شعب استان مازندران و گلستان با حضور اصغر پاک طینت عضو هیات مدیره و ولی الهی، رهباریان ،گرجی ،احمدی ، ونکی فراهانی، آرشید و همچنین روسا و جمعی از کارکنان شعب مازندران برگزار شد.
کد خبر : ۹۶۳۱۴
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، عضو هیأت مدیره این بانک مجموع اقدامات انجام شده در خصوص وصول مطالبات در بانک صنعت و معدن را مثبت ارزیابی کرده و عنوان کرد: یکی از مهمترین مسایلی که سیستم بانکی با آن رو به روست موضوع مطالبات غیر جاری و معوق می باشد که برای حل این مشکل لازم است کلیه کارکنان تلاش و مساعدت مستمر داشته باشند.


وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی عملکرد بانک ها میزان موفقیت آنها در وصول یا کاهش مطالبات معوق است بیان داشت: اهمال در وصول مطالبات، عدم بازگشت اعتبارات و منابع مالی بانک برای ادامه فعالیت ها را به دنبال خواهد داشت.


پاک طینت افزود: بحث وصول مطالبات در شعب بانک، بعد از جذب منابع یکی از اولویت های مهم به شمار می رود که در واقع امکان عمل به تعهدات بانک را برای مشتریان خوش حساب خود فراهم خواهد کرد.


وی بر اعتبار سنجی و شناسایی متقاضیان اعتباری تأکید کرد و ادامه داد: اگر در اعطای تسهیلات ارزیابی و امکان سنجی دقیق و مناسبی داشته باشیم، در کاهش آمار معوقات و مطالبات بانکی تاثیر مستقیمی خواهد داشت.


در ادامه مشکلات و موانع درون سازمانی و برون سازمانی پیش روی شعب این بانک، توسط مدیران ارشد این بانک و مسؤلین شعب مورد بررسی قرار گرفت. همچنین راهکارهایی جهت حل این مسایل از جمله ایجاد تعامل حرفه ای در سطوح استانی و ارائه مشاوره و مذاکرات هم راستا با رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق شهروندی به بدهکاران سیستم، ایجاد سیستمی واحد به منظور کنترل و نظارت از ابتدا تا زمان تسویه کامل بدهی برای کلیه مشتریان و ارائه خدمات بهتر با حفظ رعایت مشتری مداری در راستای کاهش ریسک مطالبات ارایه شد.


در پایان این جلسه نیز وضعیت تعدادی از متقاضیان که در بازپرداخت تسهیلات با مشکلاتی مواجه بودند، مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و برای تعیین تکلیف آنها راهکارهای مناسب ارایه و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر