تشدید عقبگرد نماگر تالار شیشه‌ای

معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با کاهش بیش از ۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۱۵۹ هزار و ۸۳۱ واحد به پایان رسید.
کد خبر : ۹۶۴۲۰
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می دهد که اکثر شاخص های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.


ریزش شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۹۶۶) واحد افت معادل (۰.۶۰) درصد به ۱۵۹ هزار ۸۳۱ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۲۸۰) واحد کاهش معادل (۰.۶۰) درصد به ۴۶ هزار ۳۳۲ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۵ واحد رشد معادل ۰.۰۲ درصد به ۲۹ هزار و ۵۱۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۳ واحد افزایش، معادل ۰.۰۲ درصد به ۲۰ هزار و ۷۵۰ واحد، شاخص آزاد شناور با (۱۲۷۷) واحد ریزش، معادل (۰.۷۲) درصد به ۱۷۴ هزار و ۹۲۹ واحد، شاخص بازار اول با (۸۳۹) واحد افت معادل (۰.۷۰) درصد به ۱۱۸ هزار و ۹۴۸ واحد و شاخص بازار دوم با (۱۳۱۲) واحد ریزش معادل (۰.۴۲) درصد، به ۳۱۲ هزار و ۶۳۱ واحد رسید.


 نمادهای تاثیرگذار


از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۶ نماد «فارس با (۱۸۳) واحد، فملی با (۱۰۸) واحد، کچاد با (۱۰۵) واحد، وتجارت با (۹۶)، تاپیکو با (۸۵)  واحد و فخوز با (۷۵) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در ریزش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


نوسان شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، روز جاری همه شاخص صنایع تالار شیشه ای با ریزش مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «سایر معادن با ۸۵۳ واحد رشد معادل ۴.۹۸ درصد به ۱۷ هزار و ۹۹۱ واحد، انتشار و چاپ با ۱۶۳۳۱ واحد افزایش معادل ۴.۶۴ درصد به ۳۶۷ هزار و ۹۵۴ واحد، وسایل ارتباطی با ۶۸ واحد رشد معادل ۲.۲۱ درصد به ۳ هزار و ۱۵۸ واحد، سیمان با ۱۶ واحد افزایش معادل ۱.۹۶ درصد به ۸۸۱ واحد، اطلاعات و ارتباطات با (۵) واحد افت، معادل (۲.۴۵) درصد به ۲۱۹ واحد، محصولات کاغذ با (۱۰۱۲) واحد ریزش معادل (۳.۱۵) درصد به ۳۱ هزار و ۱۱۰ واحد، محصولات چوبی با (۷۸۱۰) واحد کاهش معادل (۴.۱۶) درصد به ۱۷۹ هزار و ۷۶۶ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «دارو، شسپا، بموتو، دپارس، کماسه، سخزر و شاملا»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «بکام، ثمسکن، کدما، حتاید، چکاران، ثنوسا و بکاب» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.


به این ترتیب، در پایان سومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، در ۱۵۳ هزار و ۱۸۲ نوبت معاملاتی، یک میلیارد و ۹۸۱ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۴ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۶۰۶ هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر