09 بهمن 1397 - 12:35

واحد پیگیری و وصول مطالبات خاستگاه بانکداران حرفه‌ای است

گردهمایی سراسری کارشناسان پیگیری و وصول مطالبات بانک سامان سراسر کشور با حضور و سخنرانی قائم‌مقام مدیرعامل بانک در آکادمی سامان برگزار شد.
کد خبر : ۹۶۴۶۰
بانک سامان در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مدیرعامل بانک سامان از ایجاد واحد جدید «پیگیری و وصول مطالبات» در بانک سامان خبرداد و گفت: پس از ماه‌ها بررسی و تحقیق، بانک سامان به‌عنوان نخستین بانک کشور تصمیم به تشکیل این واحد گرفت و با مشاوره دو شرکت بین‌المللی، تلاش می‌کنیم بتوانیم ریشه این بحران در بانک را خشک کنیم.
معرفت تصریح کرد: تمام بانکدارانی که برای این واحد جدید انتخاب شده‌اند، از همکاران باهوش و خبره بانک هستند و بیش از سه ماه برای انتخاب آنها زمان صرف شده است از این رو بانک حساب ویژه ای روی این گروه از نیروهای خود بازکرده است و با نگاه سرمایه گذاری جدی و آینده نگرانه ای از توان و تخصص آنها استفاده خواهد کرد.
معرفت افزود: ما در این مسیر از هیچ کوششی برای ارتقای سطح دانش و عملیات بین بانکداران این واحد دریغ نخواهیم کرد و با توجه به نقش کلیدی و مهم این تیم برای حال و آینده بانک از حمایت های جدی مدیریت ارشد بانک برخوردار خواهند بود.
عباسعلی رمضانی رییس اداره پیگیری و وصول مطالبات خُرد نیز در این گردهمایی اظهار داشت: مطالبات معوق یکی از مسایلی است که با چشم‌انداز استراتژیک بانک در تعارض است و به‌همین دلیل در تلاشیم دست‌دردست هم این مشکل را حل کنیم.



رمضانی افزود: برنامه جدی بانک سامان برای وصول مطالبات از سال ۱۳۹۴ آغاز شد و توانستیم رشد معوقات را در گام نخست متوقف کنیم و در مرحله دوم کاهش دهیم. 
وی تاکید کرد: هدف اصلی ما تا سال ۱۴۰۰، کاهش حجم دارایی‌های غیرمولد و افزایش بهره وری منابع بانک است.
گفتنی است، در این گردهمایی دو روزه، بانکداران واحد جدید «پیگیری و وصول مطالبات» آموزش‌هایی در زمینه روانشناسی، شیوه‌های وصول مطالبات و مسایل حقوقی آشنا شدند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر