10 بهمن 1397 - 15:43

نظام کارمزدی باید روی ریل خود قرار گیرد

مدیرعامل شرکت شاپرک عنوان کرد که دریافت کارمزد باید روی ریل اصلی خود قرار گیرد.
کد خبر : ۹۶۵۲۵
قادری

به گزارش خبرنگار ایبِنا محسن قادری عصر امروز در میزگرد درآمدهای کارمزدی و بانکداری الکترونیک که در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزار شد، اظهار داشت: قبل از اینکه تکنولوژی را در کشور مورد استفاده قرار دهیم، باید فرهنگ سازی لازم را در کشور آغاز کنیم.


وی با تاکید براینکه باید طبق استانداردها عمل کنیم، تصریح کرد: هر کسی که سرویس می گیرد باید هزینه آن را پرداخت کند. این مقام مسئول در صنعت پرداخت گفت: وقتی هزینه پول در بانک بالا می رود یعنی درصد سودی که بانک برای ارایه تسهیلات می پردازد بالا خواهد رفت.


قادری با بیان اینکه کارمزد باید روی ریل اصلی قرار گیرد، افزود: درست است که کارمزد را نمی پردازند ولی باز هم راه هایی برای دریافت کارمزد وجود دارد. قادری به طرح موضوع دریافت کارمزد از خدمات کارتی در سال های قبل اشاره کرد و گفت: در آن مقطع، اول فکر می کردیم با آرام شدن فضای اجتماعی و گذشت زمان حداکثر سه ماه بعد می توانیم کار را شروع کنیم ولی مشاهده می کنید که چه اتفاقی رخ داده است.


مدیرعامل شرکت شاپرک قسم خورد که مردم کارمزد را می دهند به شرط اینکه شرایط آن فراهم شود. قادری درباره سوییچ های پرداختی گفت: سوییچ هزینه دارد. از کارمزدهایی که در این روش پرداخت می شود ۷۰ درصد متعلق به بانک هاست و مابقی بین شبکه پرداخت می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر