12 بهمن 1397 - 10:39
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

هشتمین همایش بانکداری الکترونیک؛ کانون طرح افکار جدید

رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در دو روز برگزاری به کانونی برای طرح فکرهای جدید در حوزه بانکداری الکترونیک تبدیل شد.
کد خبر : ۹۶۵۶۳
علی دیواندری

علی دیواندری در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره دستاوردهای هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: خوشبختانه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در دو روز برگزاری (۹ و ۱۰ بهمن ماه) به کانونی برای طرح فکرهای جدید در حوزه بانکداری الکترونیک تبدیل شد و بانکداران، همکاران بخش فناوری اطلاعات نظام بانکی، شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری الکترونیک، فین‌تک‌ها و استارت آپ‌ها در این همایش حضور داشتند.


رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی ادامه داد: در این همایش، دستاوردهای یک سال گذشته صنعت بانکداری کشور در حوزه بانکداری الکترونیک ارائه و جدیدترین دستاوردها رونمایی شد؛ همچنین افقی برای آینده صنعت بانکداری الکترونیک با توجه به روندهای نوظهور در حوزه فناوری از جمله بلاک‌چین که در حال تبدیل شدن به انقلابی بزرگ و تحول‌گرا در حوزه ارتباطات و اطلاعات است، ترسیم شود.


وی تاکید کرد: استقبال از هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بسیار زیاد بوده است. دیواندری با اشاره به افزایش کیفیت هشتمین همایش بانکداری الکترونیک خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی اولیه انجام شده، هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از لحاظ کمی و کیفی نسبت به گذشته ارتقا داشته و مسیر خود در زمینه فکر سازی در طی یک سال به اهداف خود نزدیک می‌شود و امیدواریم این همایش در سال‌های آینده نیز رونق خاص خود را داشته باشد و تحولات بزرگی در صنعت بانکداری الکترونیک به دنبال داشته باشد و  مردم ایران ثمرات آن را در سرویس‌های نوین و جدید شاهد باشند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر