13 بهمن 1397 - 08:25
کمک به رونق تولید در اصفهان؛

تسهیلات۲۱هزار میلیاردی بانک سپه به بخش‌های مختلف اقتصادی اصفهان

مدیر شعب منطقه اصفهان گفت: بانک سپه برای کمک به تولید در استان اصفهان ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات در اختیار فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی قرار داده است.
کد خبر : ۹۶۵۷۸
بانک سپه 21 هزار میلیارد ریال به بخش‌های مختلف اقتصادی استان اصفهان تسهیلات پرداخت کرد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سپه، حمیدرضا باقری طی بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در اصفهان ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر افزود: بخش‌های صنعت، بازرگانی و خدمات، مسکن، ساختمان و کشاورزی به ترتیب بیشترین میزان تسهیلات دریافتی از بانک سپه را به خود اختصاص داده‌اند.




* اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد ریال منابع برای رونق تولید

وی تصریح کرد: بانک سپه برای کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال بیش از ۴ هزار میلیارد ریال به صاحبان واحدهای تولیدی و بنگاه‌های کوچک و متوسط واجد شرایط استان اصفهان طی سال‌های ۹۵-۹۷ تسهیلات پرداخت‌نموده است.

باقری به عملکرد مطلوب بانک سپه در اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: طی ده ماه سال جاری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از این میزان تسهیلات پرداختی برای رونق ۴۲ واحد تولیدی استان در قالب کارگروه تسهیل و رفع و موانع تولید بوده است، که رتبه اول استانی در بین شبکه بانکی را کسب نموده است.

وی بر ضرورت حمایت از تولید و اشتغال برای کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و افزود: حمایت از طرح‌های مولد در بخش‌های اقتصادی استان سرلوحه فعالیت‌های کاری بانک سپه در استان اصفهان قرارگرفته است.


* پرداخت ۴۰۷۶ فقره وام ازدواج

مدیر شعب منطقه اصفهان گفت: بانک سپه طی ده ماه اخیر برای ازدواج جوانان ۴۰۷۶ فقره وام ازدواج بااعتبار ۶۶۰ میلیارد ریال به واجدین شرایط در استان اصفهان پرداخت کرده است.

وی افزود: بانک سپه با اجرای طرح ضربتی پرداخت قرض‌الحسنه ازدواج در استان اصفهان به‌صف انتظار متقاضیان تسهیلات ازدواج پایان داد.


* صدور ۹۵۰۲ کارت اعتباری در استان اصفهان

باقری ضمن تأکید بر ضرورت کمک بانک‌ها و افزایش قدرت خرید مردم تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه تعداد ۹۵۰۲ فقره کارت اعتباری به مبلغ ۱۵۳۰ میلیارد ریال در شعب بانک سپه استان اصفهان برای رفع نیاز ضروری خانوارها و کمک به اقتصاد آن‌ها پرداخت شد.

وی یادآور شد: در سال ۹۶ نیز تعداد ۲۳۰۸۵ فقره کارت اعتباری به سقف اعتبار ۳۳۰۰ میلیارد ریال در شعب بانک سپه استان اصفهان پرداخت شد.


* کمک بانک سپه به اقشار آسیب‌پذیر

مدیر شعب منطقه اصفهان به تأثیر امضای تفاهم‌نامه بین بانک سپه و کمیته امداد و بهزیستی در تسریع پرداخت تسهیلات اقشار آسیب‌پذیر استان اشاره کرد و افزود: بانک سپه برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از ابتدا تا پایان ده‌ماهه سال جاری تعداد ۷۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال به مدد جویان سازمان بهزیستی، تعداد ۱۳۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب حمایت از مشاغل خانگی پرداخت کرد.

پرداخت تسهیلات در قالب معرفی‌شدگان از بنیاد شهید تعداد ۳۶۰ فقره بالغ‌بر ۲۸۰ میلیارد ریال می‌باشد.

پرداخت تسهیلات جهت مسکن به معرفی‌شدگان از طریق مرکز به نخبگان، هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، قضات، نیروهای مسلح و مسکن روستایی در شعب مختلف استان اصفهان در حال انجام می‌باشد.


* منابع بانک سپه در استان از مرز ۸۰ هزار میلیارد ریال گذشت

باقری از افزایش منابع بانک سپه در استان اصفهان طی سال جاری خبر داد و افزود: منابع این بانک در استان از ۶۴ هزار میلیارد ریال از ابتدای سال جاری به ۸۰ هزار میلیارد ریال در پایان دی‌ماه سال جاری رسیده است.

وی یادآور شد: رشد منابع بانک سپه در استان اصفهان زمینه اعطای تسهیلات برای اجرای سیاست‌های دولت و کمک به رونق اشتغال را فراهم می‌کند.


* پشتیبانی از صادرات غیرنفتی

باقری درزمینهٔ گشایش اعتبار اسنادی ارزی، برات، ضمانت‌نامه ارزی، حواله ارزی (وارده و کالایی) از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه بالغ‌بر مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار خدمات ارزی و اعتبار اسنادی داخلی ۱۰۰۰ میلیارد ریال انجام داده است.


* توسعه خدمات الکترونیکی بانک سپه در استان اصفهان

مدیر شعب منطقه اصفهان اظهار داشت: بانک سپه برای خدمات‌رسانی مطلوب به عامه مردم تعداد دستگاه‌های عابر بانک خود در استان را ۱۰ درصد افزایش داده که تعداد این دستگاه‌ها بالغ‌بر ۳۴۸ عدد رسیده است.

مدیر شعب منطقه اصفهان به اهمیت پایانه‌های فروشگاهی در سهم درصد منابع در استان اشاره کرد و گفت: تعداد پایانه‌های فروشگاهی بانک سپه در استان اصفهان طی ده ماه سال جاری ۱۰ درصد افزایش‌یافته که تعداد آن بالغ‌بر ۳۵ هزار عدد شده است و میانگین مانده پایانه‌های فروشگاهی بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: درگاه‌های پرداخت اینترنتی برای تسهیل سازی فعالیت‌های مالی اقشار مردم ازنظر تعداد درگاه فعال از رشد ۲۰درصدی برخوردار بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر