13 بهمن 1397 - 11:33
با ۲۹ پله رشد؛

افق کوروش چهلمین شرکت برتر ایران شد

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با ۲۹ پله رشد و کسب عنوان شرکتِ پیشرو، رتبه چهلم را در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران کسب کرد.
کد خبر : ۹۶۶۰۰
افق کوروش

به گزارش ایبِنا، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای دومین سال متوالی موفق شد که در گروه فروشگاه ها رتبه اول را از نظر شاخص «میزان فروش و بازده فروش» و «شاخص بهره وری کل عوامل» از آنِ خود کند.


این شرکت در همایش شرکت های برتر ایران و بیست و یکمین سال رتبه بندی IMI-۱۰۰ به عنوان «شرکت پیشرو» معرفی شد.


معیار اصلی در انتخاب فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به عنوان شرکت پیشرو، «تغییر رتبه فروش شرکت های فهرست صد شرکت برتر ایران طی چهارسال اخیر» است که وجود اطلاعات شرکت در رتبه بندی IMI-۱۰۰ برای حداقل سه سال اخیر، منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در سال اخیر و زیان ده نبودن شرکت، موجب کسب این جایگاه شد.


مطابق نتایج بیست و یکمین سال رتبه بندی IMI-۱۰۰، شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش ضمن کسب عنوان «شرکت پیشرو» توانست رتبه چهلم را در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ و برتر ایران کسب کند.


افق کوروش که در سال مالی ۱۳۹۵ با ۱۶۴۴۰.۵ میلیارد فروش توانسته بود رتبه ۶۹ را از منظر شاخص فروش کسب کند، با ۲۹ پله رشد و ۲۹۵۶۴.۰ میلیارد ریال فروش در سال ۱۳۹۶ توانست رتبه چهلم را در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران از آنِ خود کند.


این شرکت برای دومین سال متوالی نیز موفق شد که در گروه فروشگاه ها رتبه اول را از نظر شاخص «میزان فروش و بازده فروش» بدست بیاورد و همچنین رتبه اول را در شاخص بهره وری کل عوامل (TFP) در صنعت و گروه فروشگاه ها به خود اختصاص دهد.


همایش شرکت های برتر ایران با حضور رئیس سازمان مدیریت صنعتی، مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر، مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران شرکت های برتر و بزرگ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و از شرکت های برتر ایران تقدیر به عمل آمد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر