14 بهمن 1397 - 13:38
با حضور رییس پژوهشکده پولی و بانکی؛

مرکز بانکداری اجتماعی متمرکز بانک قرض‌الحسنه رسالت افتتاح شد

با حضور علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، محمدحسین حسین زاده مدیرعامل و جمعی از مدیران بانک قرض الحسنه رسالت، مرکز بانکداری اجتماعی متمرکز این بانک افتتاح شد.
کد خبر : ۹۶۶۶۸
مرکز بانکداری اجتماعی متمرکز بانک قرض الحسنه رسالت افتتاح شد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، رییس پژوهشکده  پولی و بانکی بانک مرکزی در این مراسم، بانکداری اجتماعی را ایده جدید و نویی در بانک قرض الحسنه رسالت برشمرد و گفت: تغییر و تحولات تکنولوژیک باعث شده است تا شغل­ های سنتی بانکداری تغییر کنند و مشاغل دانشی جایگزین آن شوند. این مدل بانکداری، در بانک قرض الحسنه رسالت، طرحی نو و جدید است که مورد پشتیبانی و تایید نظام بانکی کشور است و همراستا با این تغییرات تکنولوژیک هم هست.


علی دیواندری با اشاره به مرکز بانکداری اجتماعی متمرکز در بانک قرض الحسنه رسالت افزود: با توجه به غیرحضوری شدن خدمات در بانک ایده شکل­ دهی این مرکز، برای مدیریت متمرکز عملیات ایده خوبی است و باید بتواند خدمات را در سطح ملی پشتیبانی کند.


وی با ابراز خرسندی از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: این بانک عملکرد خوبی هم در نظام بانکی و هم در بین مردم دارد. دیواندری به برکات قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: گاهی تسهیلات خُرد و قرض الحسنه گره از مشکلاتی بزرگ باز می کند که این مهم ناشی از تاثیر قرض الحسنه در جامعه است.


در ادامه این مراسم محمدحسین حسین زاده؛ مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: بانکداری اجتماعی با هدف ارائه خدمات شرعی، آسان و ارزان طراحی شده و خدمات این بانک را در بستری نوین ارائه می دهد.


حسین زاده با اشاره به فرایند افتتاح حساب و درخواست تسهیلات که به صورت غیرحضوری در بانک انجام می­ شود ادامه داد: مرکز بانکداری اجتماعی متمرکز در واقع مدیریت ارائه خدمات افتتاح حساب و تسهیلات غیرحضوری به تمام مشتریان بانک در کل کشور را بر عهده دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر