14 بهمن 1397 - 16:11

روایت دژپسند از تلاش دشمن برای جلوگیری از ورود منابع به کشور

وزیر اقتصاد گفت: دشمن به شکلی هدفمند، در پی مسدود کردن راه های ورود منابع مالی به کشور است و بسیج باید همه توان خود را برای یافتن راه های دور زدن تحریم‌ها را بکار گیرد.
کد خبر : ۹۶۶۸۸
فرهاد دژپسند

به گزارش ایبِنا، فرهاد دژپسند در دیدار با فرماندهان و روسای هیات های اندیشه ورزی مرکز بسیج وزارت اقتصاد، با بیان اینکه بسیج وزارت اقتصاد در حال حاضر سخت ترین کار را بر عهده دارد، وظیفه امروز بسیج را پیدا کردن راهکارهای دور زدن تحریم ها عنوان کرد.


وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این مطلب گفت: کمک به دولت مستقر، کمک به کلیت نظام است و پیدا کردن راهکارهای حل مشکلات کنونی کشور، عین اخلاص و ایثار محسوب می شود. دژپسند در ادامه با اشاره به تکالیف بسیج وزارت اقتصاد در برابر تحریم، اظهار داشت: دشمن به شکلی هدفمند، در پی مسدود کردن راه های ورود منابع مالی به کشور است و بسیج باید همه توان خود را برای یافتن راه های دور زدن تحریم ها و ورود منابع مالی به کشور بکار گیرد.


وی گفت: در شرایط امروز که مورد تحریم های ناجوانمردانه آمریکا قرار گرفته ایم، بسیج وزارت اقتصاد می تواند با هدفگذاری، برنامه ریزی و تلاش مضاعف در خصوص موضوعاتی چون، ورود ارز به کشور، ایجاد کانال مبادلات مالی، تامین منابع جدید مالی غیر از بانک ها و صندوق توسعه ملی و وضع بیمه های جدید برای حمایت از فعالان اقتصادی در برابر آسیب های احتمالی ناشی از تحریم، فعالیت کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها