16 بهمن 1397 - 08:17

تغییر ساختار در بانک صنعت و معدن و احکام مدیران جدید

اعمال تغییرات ساختاری برای کارآمد تر نمودن فرآیندها در بانک صنعت و معدن انجام و مدیران جدید به منظور ارتقای بهره وری و بهبود فرآیندهای عملیاتی، منصوب شدند.
کد خبر : ۹۶۷۵۲
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن: لزوم تجدید نظر در ساختار سازمانی این بانک به دلیل اصلاح فرآیندها در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان متناسب با شرایط جدید، تغییرات ایجاد شده در محیط کسب و کار و عدم اصلاح ساختار سازمانی در دهه گذشته مطرح شد.


الزام قانونی در"برنامه ششم توسعه" برای حذف واحدهای غیرضروری، کاهش سطوح مدیریتی و کاهش پست های سازمانی و "سیاست های دولت تدبیر و امید" در راستای کوچک سازی ساختار سازمان ها از دیگر دلایل اصلاح ساختار سازمانی این بانک بوده است که برای اجرای این الزامات و پس از اخذ نظرات کارشناسی، موضوع تغییر ساختار در جلسه هیأت مدیره بانک نهایی و تعدادی از مدیران این بانک در ساختار جدید انتخاب شدند.


در جلسه شورای مدیران بانک صنعت و معدن که روز یکشنبه با حضور حسین مهری، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره برگزار شد احکام مدیران جدید به آنها ابلاغ و ازعملکرد مدیران پیشین تقدیر شد.
بر اساس احکام مزبور ذبیح الله سلمانی که صاحب نظر در حوزه قوانین و مقررات مرتبط با نیروی انسانی بوده ومقطع دکترای حقوق عمومی را می گذراند به عنوان مدیر امور سرمایه انسانی بانک صنعت و معدن منصوب شد.


وی سوابق مدیریتی متعددی در حوزه سرمایه انسانی، مالی واداری در وزارت اموراقتصادی ودارایی، سازمان بیمه سلامت ایران، وزارت صنعت، معدن وتجارت و وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه کاری خود دارد.


نادر ابوالقاسمی نیز به عنوان مدیر امور پشتیبانی و مهندسی منصوب شد. وی پیش از این مدیر امور سرمایه انسانی و پشتیبانی این بانک بوده است. محمدحسن ترابی نیز به سمت مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان منصوب شد. پیش از این سمت، وی مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست ایران را بر عهده داشته است.


رضا رفیعا به سمت مدیریت امور حوزه مدیرعامل منصوب شد. وی پیش از این، ریاست اداره امور مجامع و شرکت های این بانک را برعهده داشته و ریاست شعب بانک و سرپرستی برخی مناطق کشور در سابقه کاری وی به چشم می خورد. همچنین عباس خبازی به سمت مدیر کل مرکز حراست این بانک منصوب گردید. وی پیش از این سمت، ریاست اداره امور مشتریان و سرپرستی مرکز حراست در همین بانک را عهده دار بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر