17 بهمن 1397 - 10:53

گسترش مناسبات اقتصادی شرکت‌های دولتی ایران و چین

مدیر کل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد بر گسترش و تعمیق همکاری‌های اقتصادی در حوزه شرکت‌های دولتی از طریق گسترش سرمایه‌گذاری‌های دو کشور در موضوعات مورد علاقه طرفین تاکید کرد.
کد خبر : ۹۶۸۳۷
پرچم ایران و چین

به گزارش ایبِنا، طیبی مدیر کل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دیدار  با "وو پیمینگ" رایزن اقتصادی و بازرگانی سفارت جمهوری خلق چین در ایران، ضمن اشاره به روابط حسنه و تعاملات سازنده دو کشور، در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، استفاده از ظرفیت های بالای دو کشور را برای گسترش و تعمیق هرچه بیشتر مناسبات اقتصادی در حوزه  شرکت های دولتی راهگشا دانست؛ فراهم کردن امکان استفاده از ظرفیت های موجود در زمینه های مختلف اقتصادی، بازرگانی و تجاری از دیگر نکات مورد تاکید در این دیدار بود.
بنا بر این گزارش، طرف چینی نیز ضمن استقبال از توسعه بیش از پیش همکاری های متقابل، تلاش های دو دولت ایران و چین برای تامین چارچوب های جدید همکاری های اقتصادی در چشم اندازی بلند مدت را مورد اشاره قرار داد و گفت: این همکاری ها با محوریت وزیر اقتصاد ایران در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و چین عمق بیشتری می یابد.
به گفته "وو پیمینگ" استمرار نشست های تخصصی و تبادل تجارب و انتقال دانش در حوزه شرکت های دولتی دو کشور، به توسعه این همکاری ها، کمک شایانی می کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر