17 بهمن 1397 - 10:55
معاون پشتیبانی، اداری و مالی قوه قضاییه؛

رمزموفقیت بانک توسعه صادرات حضورنیروی انسانی فرهیخته و دلسوز است

معاون پشتیبانی، اداری و مالی قوه قضاییه گفت: رمز موفقیت بانک توسعه صادرات حضور نیروی انسانی فرهیخته، دلسوز و پاک است چرا که در اقتصاد کلان نیروی انسانی مبدا و منشا توسعه اقتصادی است.
کد خبر : ۹۶۸۳۸
دكتر كهزادي

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر نوروز کهزادی در همایش سراسری مدیران بانک توسعه صادرات ایران بااعلام این مطلب افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب مشاهده می کنیم یکی از سرمایه های کشور همین نیروهای زبده و متعهد به نظام در بانک توسعه صادرات هستند.


مدیرعامل اسبق بانک توسعه صادرات با تشریح تاریخچه تاسیس این بانک وتشخیص ضرورت جذب نیروهای معتقد و متخصص گفت: اعتماد به جوانان که تاکید رهبر معظم انقلاب است موجبات پیشرفت و توسعه کشور را فراهم خواهد ساخت.


وی با اشاره به رشد جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان در حوزه های مختلف گفت: لازمه تاثیرگذاری در امور فناوری های نوین، ارتقای دانش مدیران در حوزه مسایل اسلامی همزمان با توجه به مسائل روز است.


کهزادی با طرح موضوع حملات سایبری تصریح کرد: باتوجه به ناامنی های موجود در بستر اینترنت باید به طور ویژه حفاظت های امنیتی را رعایت کرد چرا که دشمنان نظام تلاشهای زیادی را برای تمرکز بر حملات سایبری به منظور ضربه زدن به ایران اسلامی به کار گرفته اند.


دکتر کهزادی بااشاره به نقش مهم بانک توسعه صادرات درحمایت از صنایع و تولید گفت: در قوه قضاییه نیز ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است که کارخانجات با رعایت اصول و مقررات دچار مشکل نشوند. همایش سراسری مدیران بانک توسعه صادرات ایران با عنوان "چشم انداز بانک و مصون سازی خدمات در شرایط تحریم" روز سه شنبه در تهران برگزار شد


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر