بر اساس آخرین لیست منتشر شده :

نماد یک بانک در بورس ممنوع المعامله است

آخرین لیست منتشر شده از سوی بورس تهران نشان می دهد که در بین ۱۶ نماد متوقف شده در تالار شیشه ای، تنها نماد یک بانک ممنوع المعامله است.
کد خبر : ۹۶۸۴۲
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، نگاهی به آمار نمادهای متوقف شده در بورس مشخص می کند که در بین ۱۶ شرکتی که نماد آن ها در تالار تا پایان روز ۱۶ بهمن ماه سال جاری ممنوع المعامله است، نماد بانک انصار «وانصار» که در بازار اول حضور دارد نیز دیده می شود.


بر اساس این گزارش نماد بانک انصار از ۶ مرداد ماه سال ۹۷ تا به امروز متوقف شده و این در حالی است که نماد بسیاری از بانک ها که تا چندی پیش متوقف شده بود بالاخره بعد از رفع ابهام های موجود گشایش یافت اما نماد این بانک همچنان در این گره معاملاتی گیر کرده است.


همچنین بررسی جزییات این لیست منتشر شده توسط ایبِنا نشان می دهد که طولانی ترین زمان توقف نماد مربوط به شرکت کنتورسازی است که با نماد «آکنتور» و در بازار اول بورس حضور دارد که نماد معاملاتی آن از بیش از ۲ سال گذشته و از تاریخ ۱۳ شهریور ماه ۹۵ ممنوع المعامله شده است.


از سویی دیگر نماد معاملاتی شرکت های «مخابرات ایران به علت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، سخت آژند به دلیل شفاف سازی صورت های مالی، مهندسی نصیر ماشین به علت افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، داروسازی زاگرس فارمد پارس و محورسازان ایران خودرو به علت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در خصوص تغییر سرمایه، سیمان هرمزگان به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، دوده صنعتی پارس، فولاد کاوه جنوب کیش و گروه توسعه صنعتی ایران به دلیل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده (در خصوص تغییر سرمایه)، و کاشی سعدی به دلیل تغییرات بیش از ۵۰ درصدی روی سهام در ۱۵ روز متوالی» نیز متوقف شده است.


این گزارش می افزاید : بر مبنای لیست منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران، نماد معاملاتی شرکت های «شهد ایران، قند ثابت خراسان، قند شیرین خراسان و معادن بافق به دلیل تعلیق» در بین سایر شرکت هایی که ممنوع المعاله هستند، قرار دارد.


لیست نمادهای متوقف شده



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر