18 بهمن 1397 - 12:35

بانک دی قهرمان مسابقات جام سفیر شد

تیم فوتسال بانک دی با شکست تیم قدرتمند بانک آینده قهرمان پنجمین دوره از مسابقات جام سفیر شد.
کد خبر : ۹۶۸۸۵
قهرمانی تیم فوتسال بانک دی در جام سفیر
به گزارش ایبِنا و به نقل از  اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ تیم فوتسال بانک دی در دیداری نفس‌گیر و حساس موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ تیم فوتسال بانک آینده را شکست داده و عنوان قهرمانی پنجمین دوره از مسابقات جام سفیر را به خود اختصاص دهد.


بر اساس این گزارش؛ پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام سفیر با حضور ۳۲ تیم از بانک‌های خصوصی، موسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های فعال در عرصه اقتصادی در ۸ گروه ۴ تیمی برگزار شد که تیم فوتسال بانک دی موفق شد بدون باخت و با هفت برد قهرمان این دوره از مسابقات شود.


در این دوره از مسابقات تیم فوتسال بانک دی در گروه سوم این رقابت ها با تیم های بیمه رفاه، عصر جوان و داروسازی نیکان هم گروه شد و با سه برد پیاپی به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.


در این مرحله، تیم بانک دی موفق شد با اقتدار کامل و با نتیجه ۱۰ بر ۲ از سد تیم شهرداری قرچک عبور کند و خود را به جمع هشت تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها برساند.


در مرحله یک چهارم نهایی تیم های فوتسال بانک آینده، بانک سامان، منتخب بین دانشگاهی، بانک صادرات، پیشکسوتان استقلال، ساراپاک زیست و رهیاب رایان فردا حضور داشتند که تیم فوتسال بانک دی به مصاف تیم رهیاب رایان فردا رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۰ حریف قدرتمند خود را شکست داده و با صعود به مرحله نیمه نهایی حریف تیم منتخب بین دانشگاهی شود.


 در مرحله نیمه نهایی که با حساسیت های فراوان همراه بود تیم بانک دی موفق شد در یک بازی نفس گیر با گل سجاد یوسف خواه و کسب نتیجه یک بر صفر، تیم قدرتمند «منتخب دانشگاه های کشور» را شکست دهد و به مرحله فینال صعود کند.


در بازی فینال که با حضور محمدرضا قربانی مدیرعامل بانک دی، رضا سهم‌دینی رئیس هیئت مدیره بانک دی مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی، حسین ظریفی معاون مالی بانک ، مدیران و کارکنان بانک دی و گروه مالی دی برگزار شد تیم فوتسال بانک دی موفق شد با گل های آرش کول مقدم، جاوید کبیری و سجاد یوسف خواه  با برتری ۴ بر ۳ تیم قدرتمند بانک آینده را شکست داده و برای نخستین بار عنوان قهرمانی پنجمین دوره از مسابقات جام سفیر را از آن خود کند.
محمدرضا قربانی مدیرعامل بانک دی و رضا سهم‌دینی رئیس هیئت مدیره بانک دی و نیز که نظاره¬گر این دیدار زیبا و پرهیجان بودند در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از مسابقات شرکت کردند و با حضور ستار همدانی و فریدون ممبینی از پیشکسوتان فوتبال کشور جوایز تیم نایب قهرمان را اهدا نمودند.


گفتنی است؛ تیم فوتسال بانک دی که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده موفق شده است با حمایت های همه جانبه محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی و مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی، و با جذب محمود خوراکچی یکی از مربیان با سابقه فوتسال کشور و ساماندهی و  شناسایی استعدادهای فوتبالی در مجموعه گروه مالی دی به یکی از تیم های قدرتمند در صنعت بانکداری تبدیل شود.


کسب عنوان قهرمانی مسابقات برند کاپ با حضور ۲۰ برند بانکی، خودرویی، محصولات غذایی و تعدادی از شرکت های فعال حوزه فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۷، کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات فوتسال جام تدبیر با حضور ۲۴ تیم از برندهای مختلف از جمله بانک های خصوصی و دولتی در سال ۱۳۹۷، کسب مقام نایب قهرمانی در اولین دوره مسابقات جام تدبیر در سال ۱۳۹۶ کسب مقام سوم در جام برندهای برتر  در سال ۱۳۹۵ از جمله مهمترین افتخارات تیم فوتسال بانک دی بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر