پیام دعوت رییس کل بیمه مرکزی برای حضور پرصلابت درراهپیمایی ۲۲بهمن

رییس کل بیمه مرکزی در پیامی از فعالان صنعت بیمه و مردم ایران دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.
کد خبر : ۹۶۹۴۰
نشست خبری رییس کل بیمه مرکزی

به گزارش ایبِنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در متن پیام غلامرضا سلیمانی امیری آمده است: نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده ای است که  پس از سالها رنج و ستم، آرمان های بلند خودرا در تعالیم گرانمایه  اسلام ناب محمدی (ص) و با  پیروی از معمار کبیر انقلاب اسلامی با جهاد و استقامت در مسیر حق یافتند.


وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همان که پیامبر اعظم اسلام آن را به عنوان بزرگ ترین هدف رسالت خود برگزیده بودند.


رییس شورایعالی بیمه تاکید کرد: اینک چهل سال ازپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گذشته است و در طلیعه خورشید چهلمین بهار پیروزی، این انقلاب برای ادامه راه خود بیش از هرچیز بسان همه ی سالهای گذشته  به وحدت و همدلی نیاز دارد.


رییس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: صنعت بیمه کشور به عنوان یکی از ارکان اصلی کشور در تامین آرامش و آسایش آحاد این سرزمین همیشه جاوید، مفتخر است که همپا و همراستا با مردم شریف، نجیب و سلحشور ایران در راهپیمایی بزرگ ۲۲بهمن شرکت کرده و ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی خود را یکبار دیگر به همه جهانیان اعلام کند.


سلیمانی از فعالان صنعت بیمه و مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار دعوت کرد تا با شرکت عزت آفرین  و غرور انگیز خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت کرده و همگام و هم صدا با سراسر کشور، این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر