گرانترین آپارتمان پاریس به قیمت ۳۹ میلیون یورو فروخته شد

مجلل ترین آپارتمان در پاریس به قیمت ۳۹ میلیون یورو به یک ثروتمند ناشناخته به دلیل اقامت وی در این شهر بدنبال برگزیت فروخته شد.
کد خبر : ۹۶۹۵۶
پاریس

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از راشاتودی، گران قیمترین آپارتمان در بازار مسکن پاریس به قیمت ۳۹ میلیون یورو معادل ۴۴ میلیون دلار به یک ثروتمند ناشناخته در حوزه صنعت فروخته شد. گفته می شود که وی به دلیل برگزیت و خروج از بریتانیا از اتحادیه اروپا اقدام به خرید چنین آپارتمانی کرده است.


این آپارتمان یک هزار متر مربع وسعت دارد و دارای سه طبقه با ۱۶ اتاق است که برای ساخت آن از معماری قرن هجدهم استفاده شده است. نام خریدار آن اعلام نشده؛ اما گفته می شود که به دنبال اسکان او در پاریس در بحبوحه برگزیت است.  


البته گفته می شود که این شخص ثروتمند نگران کاهش قیمت مسکن در بریتانیا بدنبال برگزیت بوده و سرمایه گذاری در پاریس را به دنبال خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا یک فرصت مناسب می داند و افزایش احتمالی قیمت مسکن در پاریس را برآورد کرده است.


بر پایه این گزارش، چنین معاملاتی در پاریس بسیار نادر است و آخرین باری که یک آپارتمان به ارزش بیش از ۳۰ میلیون یورو فروخته شد، به سال ۲۰۰۷ میلادی بر می گردد که دختر رییس جمهور سابق ازبکستان آپارتمانی را به مساحت ۶۸۸ متر مربع به ارزش ۳۱ میلیون یوور خریداری کرد و البته بعداز آن دولت فرانسه آن را مصادره و به نصف قیمت فروخت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر