25 بهمن 1397 - 10:18

مشکلات اقتصادی با اجرای دستورات رهبری برطرف می‌شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید با اجرای دستورات قاطع مقام معظم رهبری زمینه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب فراهم می‌شود.
کد خبر : ۹۷۰۷۲
اقتصاد

به گزارش ایبِنا، هادی قوامی عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مجلس و دولت سالهاست که فرمایشات مقام معظم رهبری را دنبال می‌کنند اما در زمینه عملیاتی شدن عملکرد مناسبی نبوده است.


نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر لزوم اجرایی شدن این بیانیه گفت: مقام معظم رهبری در شعارهای سالانه مطالبی را در ارتباط با بحث اقتصادی فرمودند  اما متاسفانه عملیاتی نمی‌شود که به نظر می‌رسد خود مقام معظم رهبری باید ورود کنند.


وی بیان داشت:مقام معظم رهبری با ورود به این مسائل و با صدور دستورات قاطع می‌توانند بخش های عمده این بیانیه را به سمت اجرایی شدن حرکت دهند چرا که دولت ها معمولا درگیر روزمرگی ها می‌شوند و نمی‌توانند اقتصاد را به معنای واقعی مردمی کنند و دست از تصدی‌گری بردارند.


قوامی در ادامه گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به لزوم تقویت حوزه بخش خصوصی توضیح داد: باید از کارآفرینان قوی حمایت کنیم اما شرایط برای کارآفرینی در کشور فراهم نیست دستورات قاطع می‌تواند این فضا فراهم کند از سوی دیگر قوه قضاییه باید ضمانت دهد از کارآفرینان حمایت می کند.


این نماینده مجلس در خصوص رفع بودجه‌ بندی معیوب اظهار داشت:دستگاه‌های زیرمجموعه نهاد مقام معظم رهبری به مردم و کارآفرینان قوی بخش خصوصی واگذار شوند این یک اقدام سریع و تأثیرگذار خواهد بود.


عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: باید پذیرفت اجازه ندادیم بخش خصوصی در کشور  رشد کند، بنابراین باید مسائل حل شود.


برچسب ها: مجلس اقتصاد
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر