28 بهمن 1397 - 10:29
پرویزیان به ایبِنا خبر داد:

محدودیت اعتباری طرح‌های توسعه کردستان لغو شد

رییس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی با اشاره به جزییات سفر رییس کل بانک مرکزی به کردستان اعلام کرد: مقرر شد تا محدودیت اعتباری برای تمام طرح‌های توسعه پیشران استان کردستان وجود نداشته باشد.
کد خبر : ۹۷۱۷۸
پرویزیان

کوروش پرویزیان در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره سفر روز گذشته رییس کل بانک مرکزی به استان کردستان، گفت: روز گذشته به همراه رییس کل بانک مرکزی، مدیران عامل ۷ بانک و رییس صندوق توسعه ملی به کردستان سفر کرده و در جلسات اقتصاد مقاومتی، شورای گفتگو، شورای هماهنگی بانک ها و شورای شهرداران استان شرکت کردیم.


رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی افزود: در این جلسات بر روی طرح های پیشران توسعه استان کردستان تمرکز شد و صاحبان طرح ها در حضور رییس کل بانک مرکزی گزارشی از این طرح ها ارائه کردند.


مدیرعامل بانک پارسیان ادامه داد: این افراد همچنین درخواست های خود را از بانک ها مطرح کردند و بخش زیادی از مسائل مرتبط با طرح های آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


پرویزیان اعلام کرد: در این جلسات درباره بخش ریالی کمک به توسعه استان کردستان با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و منابع بانک ها توافق شد. رییس کل بانک مرکزی نیز قول داد که اگر نیاز بیشتری درباره طرح های پیشران باشد، آمادگی کمک و مساعدت وجود دارد.


وی درباره تعیین سقفی برای کمک به توسعه استان کردستان اظهار داشت: در این جلسات سقفی به طور مشخص اعلام نشد اما قولی داده شد که محدودیت اعتباری برای تمام طرح های توسعه پیشران استان کردستان وجود نداشته باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها