28 بهمن 1397 - 14:06

باجه بانک سینا در گرمی اردبیل به بهره‌برداری رسید

در مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل بانک سینا، استاندار اردبیل و مقامات استان، باجه بانک سینا در گرمی اردبیل به بهره برداری رسید.
کد خبر : ۹۷۱۹۷
بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این باجه با هدف حمایت از طرح های اشتغالزا و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در زمینه کمک به ایجاد اشتغال در مناطق روستایی صورت گرفت.


در این مراسم مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: از اعتبارات اشتغالزای امسال و سال آینده ۵۰ میلیارد تومان به استان اردبیل اختصاص یافته که برای شهرستان گرمی ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.


وی در دیدار با اهالی روستای نصرالله بیگلو از توابع بخش انگوت شهرستان گرمی گفت: اجرای طرح آبادانی و پیشرفت منطقه‌ای بنیاد مستضعفان در هشتمین شهرستان کم برخوردار کشور یعنی شهرستان گرمی آغاز شده است.


میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی هم از حمایت قاطع مجلس از طرح‌های توسعه‌ای و اشتغالزایی بنیاد مستضعفان خبرداد. مهندس پیشرو مدیرعامل بانک سینا هم در این مراسم، با بیان آنکه این بانک در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و کمک به توسعه اشتغال در مناطق روستایی، اقدامات موثری را به انجام رسانده است، گفت: بانک سینا از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی، تسهیلات یارانه دار را در اختیار متقاضیان ایجاد طرح های اشتغال زا در مناطق روستایی قرار می دهد تاکنون بیش از ۱۰۰۰ طرح با امکان اشتغالزایی برای ده ها هزار نفر به بهره برداری رسیده است.


وی از آمادگی بانک سینا جهت ارائه خدمات بهینه به هموطنان به ویژه در مناطق روستایی و حمایت از طرح های اشتغالزایی خبر داد. شمسایی مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی، زنجان واردبیل هم گفت: در این منطقه تاکنون ۱۴۳ فقره  طرح به میزان ۱.۱۳۶ میلیارد ریال مصوب شده که از این تعداد ۱۲۷ طرح به میزان ۹۶۸ میلیارد ریال به عقد قرارداد منجر شده و ۵۹ طرح نیز به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها: بانک سینا باجه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر