28 بهمن 1397 - 14:26
در پاسخ به ایبِنا مطرح شد:

بهبود خدمات پرداخت برای روشندلان

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: این شرکت برای پیاده‌سازی بهبود خدمات پرداخت برای روشندلان از پیشنهادات جهانی استفاده می‌کند.
کد خبر : ۹۷۱۹۸
صادق

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در راستای ایفای نقش مسئوایت‌های اجتماعی فعالیتی را در حوزه نابینایان برای تولید کتاب‌های صوتی آغاز کرد و با انجمن نابینایان ایران جلساتی برای عقد تفاهم نامه برگزار شد.


محمد مهدی صادق؛ مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به تولید کتاب‌های صوتی درخواستی انجمن نابینایان گفت: بنا داریم ماهانه دو کتاب را با کمک پرسنل شرکت تولید کنیم و بعد از آن این موضوع را به مشتریان شرکت توسعه دهیم. پرداخت الکترونیک سداد سعی در شکوفایی و استفاده از توان نابینایان دارد و در همین راستا به تعهد خود در موضوع عناوین تولیدی پایبند هستیم.


صادق در پاسخ به خبرنگار ایبِنا درباره ارائه خدمات پرداخت به روشندلان با توجه به تاکیدات بانک مرکزی به منظور نقش آفرینی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی مهم گفت: این مسئله مهمی است و بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت در آن باید فعالیت انجام دهند و بر همین اساس شرکت پرداخت الکترونیک سداد برای پیاده سازی بهبود خدمات پرداخت برای روشندلان از پیشنهادات جهانی استفاده می‌کند؛ مسئله استفاده از خطر بریل در ابزارهای پرداخت فیزیکی از جمله دستگاه کارتخوان یکی از مسائلی است که پیاده سازی و قابل استفاده است، اما باید امکانات بهبودی برای نمایش و اعلام مبلغ برای نابینایان و کم بینایان در نظر گرفته شود؛ همچنین در بحث پرداخت اینترنتی باید امکاناتی ایجاد شود.


در این نشست خبری، منصور شادکام؛ قائم مقام و دبیر کتابخانه گویا انجمن نابینایان ایران گفت: ارکان اصلی هر جامعه سیاست، اقتصاد و فرهنگ است که کتاب نقش مهمی در فرهنگ دارد اما در حوزه نابینایان تبعیص بسیار زیاد به دلیل کمبود محتوای مطالعاتی و آموزشی دارد.


وی افزود: پرداخت الکترونیک سداد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی کتب درسی، دانشگاهی و محتوای لازم را به صورت کتاب صوتی تولید می‌کند که در آموزش کم بینایان و نابینایان نقش بسیار مهمی دارد. علی اکبر جمالی؛ مدیرعامل انجمن نابینایان گفت: شرکت‌ها و موسسات مسئولیت‌های اجتماعی را جدی نمی‌گیرند اما شبکه بانکی در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر