29 بهمن 1397 - 14:17

برنده جایزه مردمی جشنواره وب و موبایل ۹۷ مشخص شد

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت کننده برگزار و فروشگاه اینترنتی اُکالا برنده سال ۹۷ در بخش فروشگاه‌های آنلاین بیشترین آرا را به دست آورد.
کد خبر : ۹۷۲۴۴
افق کوروش

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان استارتآپ ها و مردم داشته باشد.


امسال نیز این جشنواره در یازدهمین سال متوالی با حضور پرشور کاندیدای انتخاباتی در بخش داوری و مردمی برگزار شد. این جشنواره هر ساله در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به‌عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس بهترین وب‌سایت یا بهترین نرم‌افزار موبایل ایران را به‌ عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.


علاوه بر بخش داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می‌شود، وب‌سایت یا نرم‌افزار موبایل برگزیده، توسط آرای کاربران فضای مجازی انتخاب می‌شود. در این بخش محبوب‌ترین وب‌سایت یا نرم‌افزار موبایل، مردم انتخاب می‌شود. به گفته بنیان گذار جشنواره وب و موبایل بیش یک میلیون نفر از کاربران فضای مجازی در بخش ارای مردمی شرکت کرده اند.


در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بخش وب‌سایت‌ها در بخش فروشگاه‌های آنلاین، سوپرمارکت اینترنتی اُکالا با بیشترین آرا در بخش مردمی تندیس جشنواره وب و موبایل را به خود اختصاص داد. سوپر مارکت اینترنتی اکالا از بین ۵ نامزد انتخابی در قسمت آرا بخش مردمی به‌ عنوان محبوب‌ترین فروشگاه آنلاین انتخاب شد.


در این بخش مانند دیگر جشنواره‌ها، انتخاب و رضایت مردم مورد نظر بوده است. رای‌های این بخش از طریق فرایند ثبت شماره تماس و انتخاب بهترین و محبوب‌ترین فروشگاه آنلاین از طرف مشتریان و مردم صورت گرفته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر