29 بهمن 1397 - 16:59

جعل یک صفحه اینستاگرامی به نام اپلیکیشن ایوا

پرداخت الکترونیک سداد خبر از جعل یک صفحه اینستاگرامی در ارتباط با اپلیکیشن پرداخت خود خبر داد.
کد خبر : ۹۷۲۵۸
ایوا

به گزارش ایبِنا، در روزهای گذشته فردی اقدام به ایجاد یک صفحه اینستاگرامی با نام app_iva.ir کرده و می‌کوشد ضمن منسوب کردن آن به ایوا، اطلاعات کاملا نادرستی در مورد اپلیکیشن پرداخت ایوا نشر کند. در توضیحات ابتدای این صفحه به «انتقال وجه از تمامی بانک‌ها تا سقف ۵۰ میلیون تومان» اشاره شده که کاملا به دور از واقع بوده و بر اساس قوانین بانک مرکزی و شاپرک امکان انجام چنین کاری با هیچ کدام از اپلیکیشن‌های پرداخت ممکن نیست.


سازنده این صفحه با پرداخت پول به برخی سلبریتی‌ها می‌کوشد کاربران اینستاگرام را به صفحه خود جلب کند. او برای فریفتن افراد برخی از پست‌های تبلیغاتی ایوا در فضای مجازی را در صفحه جعلی خود بازنشر کرده است.


شرکت پرداخت الکترونیک سداد که مالک اپلیکیشن پرداخت ایوا است ضمن پیگیری این موضوع از طریق پلیس فتا و سایر مراجع قانونی داخلی و خارجی اعلام می‌دارد که صفحه نام برده متعلق به ایوا نیست و این شرکت هیچگونه همکاری با سلبریتی‌هایی که در این پروژه جعلی مشارکت کرده‌اند، ندارد.


پرداخت الکترونیک سداد نسبت به سوء‌استفاده‌های احتمالی از اعضای این صفحه جعلی هشدار داده و تمام تلاش خود را برای حفاظت از کاربران خود به کار می بندد.


این شرکت اعلام کرد برای دانلود ایوا عدد ۱ را به ۲۰۰۰۴۴۴ ارسال کنید یا #۷۳۷* را شماره‌گیری کنید تا لینک دانلود برای شما ارسال شود.


 همچنین می‌توانید برای گوشی‌های اندرویدی به گوگل پلی و کافه بازار و برای گوشی‌های iOS به سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد (www.Sadadpsp.ir) مراجعه کنید.


سداد صفحه فضای مجازی و وب سایت رسمی اپلیکیشن ایوا را به شرح ذیل اعلام کرد.


آدرس اینترنتی:  ivaapp.com


اینستاگرام:@iva.app


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر