29 بهمن 1397 - 17:02

مجمع سالانه شرکت گروه مالی بانک توسعه تعاون برگزار شد

مجمع سالانه شرکت گروه مالی بانک توسعه تعاون با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون و مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت گروه مالی، مدیر اعتباری و سرمایه‌گذاری و طرح و برنامه بانک برگزار شد.
کد خبر : ۹۷۲۵۹
مجمع سالانه شرکت گروه مالی بانک توسعه تعاون برگزار شد

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مجمع سالانه شرکت گروه مالی بانک توسعه تعاون، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون و مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت گروه مالی، مدیر اعتباری و سرمایه‌گذاری و طرح و برنامه بانک برگزار شد و براین اساس صورت‌های مالی منتهی به سال ۹۷ این شرکت مطلوب ارزیابی شد.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به عملکرد این شرکت و رشد قابل‌قبول آن در مقایسه با سال قبل خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به رشد شرکت در مدیریت نیروی انسانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها انشاء الله در سال مالی آینده شاهد رشد بیشتری در این شرکت و سایر شرکت‌های بانک توسعه تعاون باشیم.


مهدیان با بیان این مطلب که بانک توسعه تعاون به‌ عنوان یک بانک توسعه‌ای با هدف انتفاع تشکیل نشده است، خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک دولتی تکالیفی بر عهده دارد تا با کمک به بخش تخصصی تعاون بتواند سبب توسعه این حوزه باشد و علاوه بر آن شرکت‌های تابعه بانک نیز باید به‌عنوان شرکت‌هایی نیمه‌دولتی بانک را در دستیابی به اهداف خود یاری رسانند.


مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تاکید بر توقعات و انتظارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی، از کلیه کارکنان بانک خواست تا این اصول را سرلوحه و نقشه راه خود قرار داده و مسیر حرکتی خود را براین اساس مدیریت نمایند.


در ادامه این جلسه عصارزاده و فتاحی اعضای هیات‌مدیره بانک نیز نکاتی را در خصوص شفا ف سازی صورت‌های مالی این شرکت بیان کردند و در ادامه بوذرجمهر مدیرعامل شرکت گروه مالی نیز به بیان گزارش عملکرد این شرکت در سال جاری پرداخته و برنامه سال مالی آینده را بیان نمود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر