29 بهمن 1397 - 17:01

بازدید عباس نجفی عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون از استان گلستان

عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در یک سفر دوروزه برای بازدید از شعب به استان گلستان عزیمت نمودند.
کد خبر : ۹۷۲۶۰
بازدید عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از استان گلستان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این سفر که مدیران امور شعب و مهندسی پشتیبانی، مدیریت استان و معاونین عضو هیات‌مدیره بانک را همراهی کردند، با حضور در شعب بندرگز، آق‌قلا، بندر ترکمن، کردکوی در غرب و شعب کلاله، آزادشهر در شرق استان گلستان از آن شما بازدید نمودند.


عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون هدف از این سفر را انجام گفتگوی تخصصی با همکاران توصیف نمود و ضمن آشنایی با توانمندی همکاران در یک تعامل صمیمانه پیرامون مسائل مختلف حوزه کاری و مشکلات شعب را موردبررسی قراردادند.


نجفی با بررسی و تحلیل دقیق آمار و عملکرد استان، نقاط ضعف و قوت شعب را در زمینه‌های جذب منابع و وصول مطالبات یادآور شد و ضمن یادآوری تطابق اقدامات با برنامه‌ها بر جدیت، دغدغه، تلاش و پیگیری همه همکاران در تمامی سطوح به‌ویژه در جهت بهبود شاخص‌های تحقق برنامه تأکید کرده و راهکارهایی را بیان داشتند.


در ادامه این سفر دوروزه، نجفی عضو هیئت‌مدیره از چند طرح اشتغال پایدار و فراگیر روستایی در استان که بالغ‌بر ۹۹۲ فقره پرونده تسهیلاتی به ارزش ۵۵۵/۲۱۵ میلیون ریال بوده بازدید و از نزدیک این طرح‌ها را موردبررسی دقیق قراردادند.


وی همچنین با حضور در سه شرکت بزرگ شایان بتن، تولیدکننده تراورس و سازه‌های بتنی که مبلغ ۲۷ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و شرکت بذر گلیداغ تولیدکننده بذر گندم گواهی‌شده که مبلغ ۲۲ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و اشتغال پایدار روستایی و شرکت تعاونی فجر طاها تولیدکننده صنایع چوبی و MDF که مبلغ ۶/۸۰۰ میلیون ریال از محل اشتغال پایدار روستایی که توسط بانک توسعه تعاون پرداخت‌شده بازدید و از نزدیک با فعالیت و مشکلات آنان آشنا شدند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر