آغاز به کار هفته FATF در پاریس

نشست هفتگی «گروه ویژه اقدام مالی» در پاریس با بررسی موضوعات مختلف از جمله پیشرفت ایران در ریسک‌های مرتبط با نظام مالی آغاز بکار کرد.
کد خبر : ۹۷۲۸۷
fatf

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از پایگاه خبری اف ای تی اف، بیش از ۸۰۰ مقام رسمی از صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و دیگر نهادها در هفته اف ای تی اف (گروه ویژه اقدام مالی) در پایتخت فرانسه در پاریس گردهم آمده اند.


این مقامات قرار است در این نشست تقریبا یکصد سند و بیش از ۳ هزار برگه در مورد موضوعات مهم در ارتباط با حفاظت از یکپارچگی نظام مالی و کمک به امنیت جهان را بررسی کنند.



قرار است در این نشست در مورد قانونمند کردن دارایی های مجازی، پیشرفت ها در تامین مالی القاعده، داعش و استراتژی های مختل کننده برخی کشورها، ارزیابی متقابل از فنلاند و چین، اقدامات صورت گرفته از سوی ایتالیا و نروژ، پیشرفت ایران و دیگر کشورها برای نشان دادن ریسک های مرتبط با نظام مالی، روش های مبتنی بر پایه ریسک برای کارهای حقوقی، حسابداران و شرکت های تامین کننده خدمات، بحث و گفتگو شود.


قرار است اف ای اتی اف گزارشاتی را از سازمان های مختلف از جمله، صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، سازمان ملل، سازمان توسعه و همکاری اقتصادی و دیگر موسسات دریافت کند. بر پایه این گزارش هفته «اف ای تی اف» از روز هفدهم تا بیست و دوم ماه جاری میلادی در پاریس برگزار می شود.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر