30 بهمن 1397 - 11:08

تمدید بخشودگی سود و دیرکرد وام مسکن

رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن از تمدید اجرای طرح ویژه بخشودگی جرایم تسهیلاتی خبر داد.
کد خبر : ۹۷۲۸۸
مسکن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مالک آزادیان با اشاره به ابتکار بانک مسکن برای وصول مطالبات غیرجاری با اجرای ماده ۲ تبصره ۳۵ قانون بودجه در سال جاری، اظهار کرد: با موافقت هیات مدیره بانک، طرح مذکور تا پایان اسفند ماه سال جاری تمدید شد تا مشتریان بیشتری بتوانند از این امتیاز بهره‌مند شوند.


وی با اشاره به اجرایی شدن ماده ۲ تبصره ۳۵ قانون بودجه توسط بانک مسکن، تصریح کرد: مشتریانی که مشمول یکی از سه اولویتی که اشاره می‌شود بوده و البته اصل تسهیلات دریافتی آنها زیر یک میلیارد ریال باشد و نیز حداکثر تا پایان سال ۹۵ به طبقات غیرجاری انتقال یافته باشد (سررسید آن بگذرد)، می‌توانند با تسویه اصل تسهیلات دریافتی، تا پایان اسفند سالجاری از بخشودگی سود و جرایم متعلقه برخوردار شوند.


آزادیان خاطرنشان کرد: امتیاز مذکور به گروه‌های سه گانه دارای اولویت شامل تسهیلات اعطایی یارانه‌ای مورد حمایت دولت بابت حوادث غیرمترقبه و مسکن روستایی، مطالبات پرونده‌هایی که از سوی بانک روی آنها اقدام حقوقی صورت گرفته است، مشروط به اینکه مانده اصل تسهیلات بیش از ۵۰۰ میلیون ریال نباشد و مطالبات تسهیلات گیرندگانی که حکم محکومیت آنها به دلیل عدم بازپرداخت اقساط قطعی شده و زندانی شده‌اند، اختصاص پیدا می‌کند.


این فرصت مشمول کسانی است که اصل تسهیلات دریافتی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بوده و قرارداد آنها حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۵ به سرفصل مطالبات غیر جاری انتقال یافته باشد. در پایان اشاره می شود بدهکاران حقیقی و حقوقی مشمول این طرح ، برای اطلاعات بیشتر می توانند به شعب بانک ها مراجعه کنند.


برچسب ها: وام مسکن بخشودگی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر