01 اسفند 1397 - 12:27
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

"اعتماد مردم" سرمایه بانک‌هاست

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بانکی با سلامت و ثبات به فعالیت خود ادامه می دهد و همگان موظف هستند از اعتماد مردم به عنوان سرمایه اصلی نظام بانکی پاسداری کنند.
کد خبر : ۹۷۳۴۷
بانک شهر

به گزارش ایبِنا و به به نقل از مرکز ارتباطات وروابط عمومی بانک شهر، عزیز اکبریان با بیان این مطلب اظهار کرد: درهمین راستا، بانک ها نیز وظیفه دارند با ارایه خدمات نوین و ارزان رضایت بیشتر مردم را جلب کنند.


وی درهمین راستا ضمن قدردانی از اقدامات بانک شهر تصریح کرد:این بانک با همراهی و اعتماد مشتریان در میان نظام بانکی کشور توانسته در تحقق اعتماد مردم و خدمت رسانی گامی در راستای سیاست ها برای افزایش سهم بخش های مختلف به خصوص در حمایت از شهرداری ها بردارد.


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بانک ها باید به موضوعات روز بانکداری از جمله ارایه خدمات نوین و حرکت به سوی افزایش درآمدهای خود از محل کارمزد خدمات توجه ویژه داشته باشند و با طراحی خدمات نوین بانکی و ارایه آن به مشتریان خدمات رسانی کنند.


وی با تاکید بر اینکه بانک شهر جزو بانک های خوب و موفق در نظام بانکی است، تصریح کرد: این بانک در پرداخت تسهیلات به شهرداری کلانشهرها کار بزرگی انجام داده است؛ اعتماد مردم به نظام بانکی را تقویت کرده و نشان داده که از پشتوانه و بنیه قوی مالی برخوردار است.


اکبریان با اشاره به اینکه بانک شهردر ارایه خدمات به مشتریان سرآمد نظام بانکی است، گفت: خوشبختانه این بانک بر اساس نیاز مشتریان از شعار مشتری مداری عبور کرده و به دنبال خلق مزیت های بیشتر برای مشتریان است.


برچسب ها: بانک شهر اعتماد
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر