05 اسفند 1397 - 16:22

سرویس DNS بانکی و تونل امن ترافیکی رونمایی شد

هم بنیانگذار ابرآروان اظهارداشت:تونل امن ترافیک یکی از درخواست‌های بانک‌ها بوده که بدون دستکاری و به صورت امن و با توجه به در نظر گرفتن DDOS Protection نسل جدیدی از خدمات را به بانک‌ها ارایه می‌کنیم.
کد خبر : ۹۷۴۸۲
.

به گزارش خبرنگار ایبِنا، رویداد سوار ابرهای شرکت ابرآروان با حضور مدیران وزارت ارتباطات، بانک پاسارگاد، فناپ و داتین به منظور رونمایی از راهکارهای ابری جدید برگزار شد. پویا پیرحسینلو، هم بنیانگذار ابرآروان گفت: ابرآروان از سال گذشته با همکاری داتین و فناپ رشد بسیار زیادی داشته و حالا در هر روز به ۵ میلیارد پاسخ  می‌دهد.


وی ادامه داد: امروزه بزرگترین شرکت‌ها و کسب و کارهای تجارت الکترونیک ایران، وزارتخانه‌های نفت و نیرو و بانک‌های پاسارگاد، سامان و توسعه تعاون از ابرآروان سرویس خدمات ابری دریافت می‌کنند.


هم بنیانگذار ابرآروان تاکید کرد: بر اساس برررسی‌های انجام شده ابرآروان یکی از اقتصادی‌ترین سرویس‌های ابری یکپارچه دنیا است. پیرحسینلو افزود: ابرآروان مجوز افتا در حوزه امنیت ابری، مجوز سمتا از وزارت دفاع و مجوز پدافند غیرعامل را دارد و یکی از معتبرترین سرویس‌ها است.


وی با اشاره به افزایش سرمایه هلدینگ فناپ گفت: ابرآروان ۲۰۰ میلیار تومان افزایش سرمایه داشت و ۴۷ درصد از سرمایه این شرکت در اختیار فناپ و همچنان بیشترین سهام متعلق به هم بنیانگذاران فناپ است. هم بنیانگذار ابرآروان خاطر نشان کرد: پول برای استارت آپ‌ها خوشبختی نمی‌آورد و صرفا سوخت برای یک موشک است و نیاز اصلی به شمار نمی‌رود.


در ادامه این مراسم، سروش نیکپور از تیم امنیت داتین با اشاره به اهمیت امنیت در بانک‌ها گفت: امنیت مقوله مهمی در زیرساخت‌های خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک به شمار می‌رود و بان‌ک‌ها در این زمینه سرمایه گذاری کلانی انجام می‌دهند.


وی ادامه داد: ریسک‌ها در زیرساخت بانکی به دو بخش جبران پذیر و جبران ناپذیر تقسیم شده ریسک‌های جبران‌پذیر مثل حملات DDOS است که دقایق و ساعتی زیرساخت خدمات بانکداری الکترونیک را از دسترس خارج و صدمات اینچنینی و مالی وارد می‌کند، اما ریسک‌های جبران ناپذیر مهمترین تهدید برای بانک‌ها هستند که از جمله آنها باید به نفوذ سایبری به زیرساخت‌ها و نشت اطلاعات مهم مشتریان اشاره داشت که با لغو مجوز بانک از سوی بانک مرکزی باعث مرگ بانک می‌شود.


نیکپور تاکید کرد: زیرساخت توسعه داده شده در حوزه Dns بانکی خدماتی همگام شده است و ترافیک بدون آنکه مشتریان بانکی متوجه شوند از ترافیک‌های تقلبی و نفوذ جلوگیری می‌شود. وی با اشاره به ایجاد تونل امن ترافیکی برای سیستم بانکی گفت: تونل امن ترافیک یکی از درخواست‌های مهم بانک‌ها بوده که ما بدون دستکاری و به صورت امن و با توجه به در نظر گرفتن DDOS Protection  نسل جدیدی از خدمات را به بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌کنیم.


برچسب ها: پول استارتاپ
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها