06 اسفند 1397 - 13:52
حسین زاده خبر داد:

پرداخت سه میلیون فقره تسهیلات در بانک قرض‌الحسنه رسالت

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت از پرداخت سه میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در این بانک خبر داد.
کد خبر : ۹۷۵۲۵
پرداخت سه میلیون فقره تسهیلات در بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض لحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده در نشست اعضای دوره DBA بازار سرمایه اسلامی گفت: این تعداد تسهیلات با میانگین ۱۱میلیون تومان از سال ۹۲ تاکنون پرداخت شده است.


به گفته وی ۱.۵ درصد از این تعداد تسهیلات، مطالبات غیرجاری است. حسین زاده با تشریح ابعاد هویتی بانک(خرد، قرض الحسنه و اجتماعی)  اظهارداشت: بانک قرض الحسنه رسالت تنها بانک خرد و خصوصی کشور است و با نزدیک به شش میلیون سپرده گذار، رویکرد شرعی، آسان وارزان را در پیش گرفته است.


حسین زاده با اشاره به اجرای مدل بانکداری اجتماعی در این بانک گفت: توسعه فرهنگ قرض الحسنه، کارآفرینی اجتماعی و توسعه دسترسی عامه مردم به خدمات بانکی سه عامل مهم در عملیاتی کردن بانکداری اجتماعی و ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان است.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه بانکداری اجتماعی بر سه پایه همیاری اجتماعی، اعتماد اجتماعی و بانکداری نوین قابل اجراست، افزود:  تاکنون ۷۶ درصد از منابع بانک قرض الحسنه رسالت در بانکداری اجتماعی متمرکز شده است.


وی همچنین تعداد کانون های بالای ۱۵نفر در بانکداری اجتماعی را هشت هزار و ۳۴۰کانون برشمرد و اظهارداشت: حدود دو میلیون و ۸۰۰هزار نفر عضو این کانون ها هستند.


حسین زاده غیرحضوری، آسان و ارزان بودن خدمات را مهمترین حُسن این مدل بانکداری برشمرد و گفت: افق بانک قرض الحسنه رسالت در سال ۱۴۰۰، بانکداری بدون شعبه است و با توسعه بانکداری اجتماعی و کانون های همیاری اجتماعی به این مهم دست خواهیم یافت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر