07 اسفند 1397 - 09:25

تعریف بسته خدماتی جدید بانکی برای شرکت‌های دانش بنیان

در دیدار رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بر تهیه بسته خدماتی جدید متناسب با شرکت های دانش بنیان فعال در مناطق محروم تاکید شد.
کد خبر : ۹۷۵۴۸
صادرات محصولات دانش بنیان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، علی وحدت رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در نشستی مشترک با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران که در محل مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برگزار شد، بر افزایش ظرفیت همکاری دوطرفه با هدف حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.
وحدت با بیان تمایل صندوق به استفاده اهرمی از منابع بانک و خروج از تصدی گری تصریح کرد: انتظار می‌رود یانک قرض الحسنه مهر ایران بخش قابل ملاحظه ای از خدمات قرض الحسنه صندوق به شرکت های دانش بنیان را تحت پوشش خود قرار دهد.
وی در ادامه افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی دنبال بستری است تا هر شرکت نوپا در سراسر کشور حداقل یک بار از خدمات قرض الحسنه بانکی صندوق استفاده کند.
همچنین در این دیدار اکبری مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن اشاره به تنوع گستره خدمات بانکی گفت: در تلاشیم که علاوه بر حوزه های درمان، معیشت و ازدواج، ورود جدی به حوزه های فناورانه و دانش بنیان داشته باشیم تا در فرآیند اعطای تسهیلات حداکثر تسهیل و تسامح در اخذ تضامین از شرکت های دانش بنیان به عمل آید.


برچسب ها: بانک دانش بنیان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر