11 اسفند 1397 - 08:58
همراه با ملی شو ۲/

تجربه تراکنش‌های هوشمند با BTM بانک ملی ایران

بانک ملی ایران راهکاری را در سامانه های بانکی خود طراحی کرده که علاوه بر کاهش هزینه و هدر رفت وقت کاربران، سرعت تراکنش ها را افزایش خواهد داد.
کد خبر : ۹۷۶۸۳
اخبار بدون عکس بانک ملی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، BTM راهکاری برای پایانه های بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانال های مختلف موجود است.


با این روش، تجربه جزیره ای مشتریان بانکی برای دریافت خدمات از کانال های مختلف بانکی از جمله خودپرداز، موبایل و اینترنت به یک تجربه واحد و خوشایند تبدیل خواهد شد. این محصول هوشمند، فعالیت های مشتری در سامانه های بانک را به خاطر می سپارد تا آنها را در مراجعات بعدی تسهیل و تسریع کند.


دریافت وجه نقد بدون کارت از دیگر قابلیت های این محصول است، با این تفاوت که کاربر با یک تجربه کاربری راحت روی اینترنت بانک یا موبایل بانک، به راحتی برای مبلغی حتی با ترکیب اسکناس های مورد نظر، دستور برداشت وجه صادر می کند.


این کاربر می تواند با مراجعه به خودپرداز، مبلغ مورد نظر را فقط با اسکن یک بارکد و ورود یک رمز دریافت کند و حتی این بارکد را با افراد دیگر به اشتراک بگذارد. BTM یک محصول جدید و شاخص در سبد محصولات نوین بانک ملی ایران است و نقش بسزایی در ارتقای جایگاه رقابتی آن در میان سایر بانک ها خواهد داشت.


ارائه هویت واحد بین درگاه خودپرداز و اینترنت بانک بام در قالب Omni Channel، ارائه تجربه کاربری یکسان با اینترنت بانک بام در قالب ویجت های مشابه، ارائه سرویس های نوین بانک در ارتباط با سایر سامانه های بانک، قابلیت تغییر لحظه ای شبکه پایانه های بانک ملی ایران در سراسر کشور، ارائه کنترل پنل قدیم و جدید برای تغییر مدل ذهنی مشتریان، هوشمندسازی تعامل مشتری با خودپرداز در قالب تحلیل رفتار مشتری، ارائه میان برهای ویژه برای انجام تراکنش همانند USSD، ارائه سرویس های خاص به کاربران با معلولیت جسمی، ارائه کنترل دستگاه ها و مانیتورینگ مرکزی و ارائه سامانه سوپروایزری (پرستاری) را می توان از خصوصیات راهکار BTM بانک ملی ایران دانست.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر