11 اسفند 1397 - 16:29

عرضه سهام ۳ شرکت در فرابورس

بر اساس برنامه اعلام شده، در اسفند ماه جاری یک عرضه عمده و یک عرضه یکجا در فرابورس روی میز فروش می‌رود.
کد خبر : ۹۷۷۲۲
فرابورس

به گزارش ایبِنا،  شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، سه‌شنبه این هفته یعنی ۱۴ اسفندماه بیش از ۴۵ میلیون و ۷۲۵ هزار سهم از سهام شرکت بیمه سامان را به فروش می‌رساند. بر اساس این گزارش، این مقدار سهم معادل ۳.۰۴ درصد از سهام شرکت بیمه سامان است که به قیمت پایه هر سهم ۴۵۰۰ ریال از طریق شرکت کارگزاری ارگ هومن عرضه می‌شود.


همچنین سپرده حضور در رقابت عرضه عمده سهام غیرمدیریتی شرکت بیمه سامان در نماد «بساما۴» افزون بر ۲۰ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال است و شرایط پرداخت ثمن معامله نیز به صورت نقد در نظر گرفته شده است.


۵۲ درصد از سهام پتروشیمی امیرکبیر روی تابلو می‌رود


در این میان از دیگر عرضه‌های عمده که اواخر اسفندماه در فرابورس ایران روی میز فروش می‌رود باید به عرضه ۵۲ درصد از سهام پتروشیمی امیرکبیر در تابلو پایه ج بر اساس مقررات بازار سوم اشاره کرد.


بر این اساس بانک رفاه کارگران تعداد یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون سهم معادل ۵۲ درصد از سهام این شرکت را به طور یکجا و شرایطی (به صورت نقد یا نقد و اقساط) با قیمت پایه هر سهم ۱۸ هزار و ۴۵۳ ریال در ۲۶ اسفندماه ۹۷ در معرض فروش می‌گذارد. خریداران برای حضور در رقابت خرید این عرضه باید ۱۰ درصد از قیمت پایه کل را بپردازند.


عرضه عمده سهام کنترلی «بالاس» در فروردین‌ماه


طبق اطلاعیه منتشرشده از سوی فرابورس، شرکت گروه مالی بانک مسکن در نظر دارد ۶۴.۶ درصد از سهام شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه‌آهن را به طور عمده و نقد از طریق عرضه در بازار فرابورس به فروش برساند.


بدین ترتیب شنبه هفدهم فروردین‌ماه ۹۸ بیش از ۹۶ میلیون و ۹۶۷ هزار سهم از سهام شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه‌آهن که سرمایه پایه آن ۱۵۰ میلیون سهم است، با قیمت پایه ۸۱۰۰ ریال برای هر سهم روی میز فروش می‌رود.


گفتنی است برای حضور در این رقابت که شرکت کارگزاری بانک مسکن عرضه‌کننده آن است، پرداخت مبلغ بیش از ۷۸ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال معادل ۱۰ درصد از قیمت پایه کل از سوی متقاضیان خرید الزامی است.


برچسب ها: فرابورس سهام عرضه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر