12 اسفند 1397 - 09:50
در گفتگو با ایبِنا عنوان شد؛

مردم نگران بانک‌های ادغامی نباشند/ وضعیت بانکداری بهبود می‌یابد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: با ادغام بانک‌های نظامی، جلوی بسیاری از بحران‌های احتمالی گرفته شد.
کد خبر : ۹۷۷۴۰
ادغام بانکها

مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با تاکید بر ضرورت چابک سازی شبکه بانکی کشور، گفت: ادغام بانک های نیروهای مسلح آغاز شده و به طور حتم باید منتظر بهبود وضعیت بانکداری کشور باشیم.


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وسعت و تعداد بانک ها در کشور می تواند در آینده به مشکلاتی دامن بزند، افزود: رهبر معظم انقلاب در رابطه با ادغام بانک ها نگاه درستی داشته و خوشبختانه بانک مرکزی نیز اقدامات درستی را آغاز کرده است.


وی با تاکید بر اینکه ادغام بانک ها به برخی سردرگمی مردم نیز پایان خواهد داد، تصریح کرد: خوشبختانه با ورود بانک مرکزی به این حوزه، جلوی بسیاری از بحران های احتمالی گرفته شده است. این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه وجود بانک های متعدد جلوی تحرکات مالی مناسب را می گیرد، افزود: ادامه شرایط فعلی به صلاح اقتصاد کشور نبود، از اینرو بهترین تصمیم ممکن در حال وقوع است.


بائوج لاهوتی با بیان اینکه ادغام بانک ها به مثابه پیشگیری است، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده مردم نگران مراودات بانکی خود در بانک های ادغام شده نیز نباید باشند. وی ادامه داد: ادغام بانک ها عملیاتی در جهت تامین منافع مردم بوده و هیچ خللی نیز به واسطه ادغام در خدمت رسانی به آنها ایجاد نخواهد شد.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید بدانیم که ادغام بانک ها به کاهش رقابت کارآمد شبکه بانکی نیز نمی انجامد، بلکه به بهبود خدمات رسانی به مشتریان نیز منتهی خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها