13 اسفند 1397 - 09:59

شفاف‌سازی ۹ و ۶ ماهه صورت‌های مالی بانک گردشگری

بانک گردشگری با انتشار یک گزارش شفاف سازی مالی در کدال، آخرین صورت‌های مالی دوره های ۶ و ۹ ماهه صاحبان سهام خود را تشریح کرد.
کد خبر : ۹۷۷۹۲
بانک گردشگری

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بانک گردشگری در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۷ «حسابرسی نشده» به ازای هرسهم (۹۵۵) ریال زیان محقق کرده و این در حالی است که شرکت در مدت مشابه سال قبل و به ازای هر سهم ۱۱۹ ریال سود محقق کرده بود.


بر اساس این شفاف سازی، افزایش ۲۷۷ درصدی جمع هزینه ها از عمده دلایل شناسایی زیان نسبت به مدت مشابه سال قبل است. از سویی دیگر، این شرکت بر اساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ مبلغ (۵.۷۲۸) میلیارد ریال زیان خالص محقق کرده است.


عملکرد صورت های مالی ۶ ماهه


افزون بر این، بانک گردشگری در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۷ «حسابرسی نشده» به ازای هرسهم (۸۲۵) ریال زیان محقق کرده است این در حالی است که شرکت در مدت مشابه سال قبل و به ازای هر سهم ۱۱۹ ریال سود محقق کرده بود.


لازم به ذکر است: افزایش ۱۹۱ درصدی جمع هزینه ها از عمده دلایل شناسایی زیان نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شفاف سازی مالی عنوان شده است. همچنین این شرکت بر اساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ مبلغ (۴.۹۴۹) میلیارد ریال زیان خالص محقق کرده است.


صورت مالی ترازنامه ۹ ماهه



صورت مالی سود و زیان ۹ ماهه




صورت مالی ترازنامه ۶ ماهه



صورت مالی سود و زیان ۶ ماهه




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها