13 اسفند 1397 - 10:05

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت حضرت فاطمه

حسین مهری مدیرعامل و رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز مادر و روز زن پیامی را صادر کرد.
کد خبر : ۹۷۸۰۲
حسین مهری
به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن،متن این پیام به شرح زیر است.


روز مادر فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام است. امید که همگام با نو شدن طبیعت و به برکت این میلاد فرخنده و شکوفایی بهار معنویت، زوایای زندگی سراسر نورانیت حضرت زهرای مرضیه (س) را به دقت بنگریم و آموزه های آن را که ضامن سعادت دنیوی و اخروی است به کار بندیم.
اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و سالروز تولد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را صمیمانه خدمت همه همکاران در خانواده بزرگ بانک صنعت و معدن تبریک عرض می نمایم.
تردیدی نیست که شما بانوان گرامی به پیروی از اسوه بی همتای همه روزگاران، درتحقق اهداف والایی چون ارتقای سطح فرهنگی جامعه و بهبود کیفیت زندگی همواره کوشا بوده و در این بانک نیز به عنوان یکی از سنگرهای مهم در عرصه صنعت و معدن، تلاشی در خور تقدیر دارید. 
امیدوارم سایه پر مهر شما بزرگواران سایبان کانون گرم خانواده باشد و در پناه الطاف بیکران خداوند متعال همواره سلامت و پیروز باشید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها