گرانترین خودروی جهان با قیمت ۱۹ میلیون دلار رونمایی شد

شرکت بوگاتی از گرانترین خودروی جهان با قیمت ۱۹ میلیون دلار در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو رونمایی کرد.
کد خبر : ۹۷۹۱۴
بوگاتی

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، شرکت خودروسازی لوکس بوگاتی از خودروی جدید اسپرت این کمپانی با قیمت بی سابقه ۱۹ میلیون دلار رونمایی کرد که خریدار آن یک شخص ناشناس آلمانی است.  


نام این خودروی جدید La Voiture Noire است که در نمایشگاه بین المللی خودرو در ژنو سوئیس رونمایی شد. با ۱۹ میلیون دلار می توان بیش از ۵۰۰ دستگاه خودروی تسلا مدل ۳s خریداری کرد.


شرکت بوگاتی فقط یک نمونه از این خودروی اسپرت جدید را در یکصد و دهمین سالگرد خود تولید کرده است. این خودرو مجهز به موتور ۸ لیتری است که ۱۶ سیلندر دارد و قدرت ترمز آن ۱۵۰۰ اسب بخار است.


بوگاتی نام این خریدار را افشا نکرده است. برخی منابع اعلام کردند که این خودرو توسط مدیر سابق شرکت فولکس واگن خریداری شده که علاقه زیادی به جمع آوری مجموعه ای از خودروهای بسیار مجلل دارد.



به گفته شرکت بوگاتی، خودروی La Voiture Noire فراتر از اتومبیل مدرن مدل ۵۷ SC آتلانتیک بوگاتی است که تاکنون فقط ۴ دستگاه از آن تولید شده است. بر پایه این گزارش، کمپانی بوگاتی قصد دارد از مدل جدید خودروی اسپرت Chiron Sport ‘۱۱۰ خود رونمایی کند که تاکنون فقط ۲۰ دستگاه از آن تولید شده و هر کدام به قیمت ۳.۴ میلیون دلار فروخته شده اند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر