16 اسفند 1397 - 13:13
قائم‌مقام مدیرعامل آسان پرداخت:

شرکت‌های واردکننده «اپل» باید پاسخگو باشند

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آسان پرداخت از وزرای صمت و ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست در برابر محدودیت‌های اپل موضع جدی اتخاذ کنند و گفت: شرکت‌های واردکننده این گوشی‌ها باید پاسخگو باشند.
کد خبر : ۹۷۹۶۹
اپل

به گزارش خبرنگار ایبِنا، مهدی شهیدی اظهار داشت: از کنار محدودیت های ایجاد شده از سوی اپل براحتی عبور نمی کنیم و با روش های تازه این محدودیت ها را برطرف می کنیم.


وی در ادامه گفت: بر همین اساس در نظر داریم تا با راهکارهای متناسب نسبت به حل و فصل این محدودیت های برای بیش از ۲ میلیون کاربر خود اقدام کنیم تا دغدغه‌های شکل گرفته را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم.


شهیدی افزود: احتمالا در ابتدای پیاده‌سازی راهکارهای جدید، کاربران در مرحله استفاده کمی برای تطبیق پذیری دچار مشکلات اندکی شوند اما با گذشت زمان و هماهنگ شدن کاربران با این تغییرات استفاده از امکانات اپلیکیشن ها همانند گذشته براحتی امکان پذیر خواهد بود و ارزش تحمل کردن و سختی‌های شکل گرفته را دارد.


قائم مقام مدیرعامل آسان پرداخت گفت : از طرفی شرکت‌هایی که از طریق وزارت صمت مجوز واردات گوشی های اپل را گرفته اند و به عنوان نمایندگانی رسمی در بازار گوشی های تلفن همراه با برند اپل در ایران فعالیت می کنند نیز باید پاسخگو باشند که چرا به دنبال حل این محدودیت ها نیستند و مشکلات شکل گرفته را با اپل حل نمی کنند.


وی اعلام کرد: از وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست می کنم که در این زمینه موضع جدی بگیرند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند و هیچ اپلیکشین ایرانی در اپل نباشد همه هزینه های شکل گرفته از بین می رود و  اسیب های مالی زیادی به کشور وارد می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر